۶۲۵۶۵۴
۴ نظر
۵۰۶۵
۴ نظر
۵۰۶۵
پ

بهترین گوشی‌های «سونی» موجود در بازار

سونی یکی از بزرگ ترین تولید کننده های گوشی های هوشمند است که کاربران گجت هایش را به عنوان گوشی هایی با کیفیت ساخت بالا، صفحه نمایش با کیفیت و دوربین های خارق العاده می شناسند، در این مطلب به معرفی بهترین گوشی های هوشمند این شرکت که در محدوده های قیمتی مختلفی قرار دارند، خواهیم پرداخت.

برترین ها - ترجمه از سینا اشتری: سونی یکی از بزرگ ترین تولید کننده های گوشی های هوشمند است که کاربران گجت هایش را به عنوان گوشی هایی با کیفیت ساخت بالا، صفحه نمایش با کیفیت و دوربین های خارق العاده می شناسند، در این مطلب به معرفی بهترین گوشی های هوشمند این شرکت که در محدوده های قیمتی مختلفی قرار دارند، خواهیم پرداخت.
۱- Xperia XZ Premium

  • قیمت: حدودا دو میلیون و سیصد هزار تومان
  • تاریخ عرضه : بهار سال 2017
بهترین گوشی‌های «سونی» موجود در بازار

اگر به دنبال گوشی هوشمندی می گردید که بتوانید با آن از تماشای فیلم، سریال و دیگر محتوای ویدئویی لذت ببرید، Xperia XZ Premium بهترین گزینه موجود در میان سایر گوشی های هوشمند شرکت سونی است. Xperia XZ Premium از اولین گوشی هایی بود که در ساخت آن از یک صفحه نمایش با دقت 4K استفاده شد، در تولید این گجت از پردازنده اسنپدراگون 835 شرکت کوالکام استفاده شده و در نتیجه، کاربران Xperia XZ Premium می توانند روی اجرای روان و بی نقص سنگین ترین نرم افزار ها و بازی های منتشر شده تا به امروز حساب کنند. دوربین Motion Eye به کار رفته در این گوشی کیفیت بالایی دارد و می توانید با استفاده از آن عکس هایی خارق العاده را به ثبت برسانید و یا ویدئو های Slow Motion خیره کننده ای را ضبط کنید.

۲- Xperia XZ۱

  • قیمت: حدودا دو میلیون و سیصد هزار تومان
  • تاریخ عرضه: سپتامبر 2017

بهترین گوشی‌های «سونی» موجود در بازار

Xperia XZ۱ آخرین پرچمدار گوشی های هوشمند شرکت سونی است و در بحث طراحی می توان این گوشی را تلفیقی از Xperia XZ و Xperia XZ Premium دانست، این گجت برخی از جذاب ترین ویژگی های موجود در Xperia XZ Premium مانند پشتیبانی از محتوای HDR و قابلیت ضبط ویدئو های شگفت انگیز در حالت Slow Motion را به ارث برده است و اگر می خواهید به روز ترین و قدرتمند ترین گوشی هوشمند سونی را در اختیار داشته باشید Xperia XZ۱ بهترین انتخاب شما خواهد بود.

3- Xperia XZ

  • قیمت: حدودا یک میلیون و هفتصد هزار تومان
  • تاریخ عرضه: اکتبر ۲۰۱۶

بهترین گوشی‌های «سونی» موجود در بازار

همانطور که می دانید Xperia XZ پرچمدار سال 2016 شرکت سونی است و با وجود اینکه حدودا یک سال از زمان عرضه این گوشی به بازار می گذرد، اما هنوز می توانید به عنوان یک گوشی هوشمند قدرتمند روی آن حساب کنید. بهره مندی از پردازنده اسنپدراگون 820 و دوربین فوق العاده با کیفیت 23 مگا پیکسلی برجسته ترین ویژگی های این گوشی را تشکیل می دهند. دوربین اصلی با داشتن قابلیت فوکوس خودکار لیزری و لرزشگیر 5 بعدی، می تواند به ثبت عکس هایی واضح و دقیق از سوژه های در حال حرکت کمک کند و کاربران این گجت می توانند از طریق دوربین اصلی، ویدئو هایی با کیفیت 4K ضبط کنند.

۴- Xperia X

  • قیمت: حدودا یک میلیون تومان
  • تاریخ عرضه: ژوئن 2016

بهترین گوشی‌های «سونی» موجود در بازار

Xperia X گجتی با کیفیت است که از بسیاری از جهات به Xperia Z۵ شباهت داشته و البته به واسطه حذف برخی از ویژگی های موجود در Xperia Z۵ قیمت پایین تری دارد. Xperia X بر خلاف اکثر گوشی های تولید شده توسط سونی ضد آب نیست و پردازنده به کار رفته در آن در مقایسه با سایر گوشی های هوشمند سال ۲۰۱۶ ضعیف تر است؛ اما دوربین های این گجت همه این نقاط ضعف را جبران کرده و شاهد بهره مندی Xperia X از دوربین هایی با کیفیت و قدرتمند هستیم.

5- Xperia XA1

  • قیمت: حدودا یک میلیون تومان
  • تاریخ عرضه : می ۲۰۱۷
بهترین گوشی‌های «سونی» موجود در بازار

شرکت سونی در سال ۲۰۱۷، با هدف ادامه دادن راه گوشی میان رده Xperia XA و نیز حذف کردن نقاط ضعف موجود در این گجت نسبت به تولید و عرضه گوشی هوشمند Xperia XA۱ اقدام کرد. قدرت سخت افزاری این گجت در حد قابل قبولی است و می تواند به نیاز های روزمره و عادی کاربران پاسخ دهد. در بحث طراحی ظاهری شاهد به حداقل رساندن حاشیه تصویر و نیز گرد شدن گوشه های بدنه هستیم. باتری این گوشی عمری طولانی دارد و با هر بار شارژ کامل آن می توانید به مدت حد اقل ۱ روز و نیم از شارژ مجدد آن بی نیاز باشید. اما جذاب ترین ویژگی موجود در Xperia XA۱ مربوط به دوربین ۲۳ مگاپیکسلی با کیفیت به کار رفته در آن است و با توجه به قیمت نسبتا پایین این گوشی از وجود چنین دوربین با کیفیتی در آن متعجب و البته خوشحال شدیم.

6- Xperia X Compact

  • قیمت: حدودا یک میلیون تومان
  • تاریخ عرضه: سپتامبر ۲۰۱۶

بهترین گوشی‌های «سونی» موجود در بازار

اگر از علاقه مندان به گوشی های هوشمند کوچک هستید Xperia X Compact می تواند گزینه مناسبی برایتان باشد؛ این گوشی علی رغم کاهش در ابعاد، مهم ترین ویژگی های موجود در گوشی Xperia X را در خود جای داده است. صفحه نمایش با کیفیت، دوربین 23 مگاپیسکسلی با قابلیت فیلم برداری با کیفیت 4K و استفاده از سنسور اسکن اثر انگشت از جمله ویژگی های مشترک این گوشی با Xperia X هستند. با هر بار شارژ کامل این گجت می توانید به مدت 2 روز روی روشن ماند آن حساب کنید و گرچه جنس بدنه Xperia X از پلاستیک ساخته شده، اما با این وجود از کیفیت ساخت مطلوبی برخوردار است.

۷- Xperia Z۵

  • قیمت: حدودا یک میلیون و دویست هزار تومان
  • تاریخ عرضه: اکتبر 2015
بهترین گوشی‌های «سونی» موجود در بازار

Xperia Z5 پرچمدار سال 2015 شرکت سونی و یکی از قدرتمند ترین گوشی های هوشمند زمان خود بود که با توجه به گذشت 2 سال از زمان عرضه اش، امروزه می توانید با صرف هزینه پایین تری نسبت به خرید آن اقدام کنید.

برای شروع باید بگوییم که طراحی شیشه ای این گوشی زیبایی خاصی را به آن بخشیده و با توجه به ضد آب بودن این گوشی هیچ نگرانی ای از بابت استفاده از آن در حمام و یا زیر باران نخواهید داشت؛ عمر باتری ۴۸ ساعته آن شما را از شارژ مکرر گجت بی نیاز کرده و با استفاده از صفحه ۵.۲ اینچی با دقت Full HD این گوشی می توانید از تماشای محتوای ویدئویی لذت ببرید. دوربین ۲۳ مگاپیکسلی Xperia Z۵ هنوز از جمله با کیفیت ترین دوربین های به کار رفته در یک گوشی هوشمند است و با وجود قدیمی بودن، هنوز می تواند برخی از رقبا را از میدان به در کند.

8- Xperia Z5 Compact

  • قیمت: حدودا یک میلیون تومان
  • تاریخ عرضه: اکتبر ۲۰۱۵

بهترین گوشی‌های «سونی» موجود در بازار

نسخه های کوچک شده گوشی های هوشمند معمولا برخی از ویژگی های گوشی اصلی را به همراه نداشته و شرکت سازنده به دلیل کاهش ابعاد گجت به اجبار برخی از ویژگی های موجود در آن را حذف می کند و با این اوصاف به نظر می رسد سونی، تنها شرکتی است که می تواند بدون حذف ویژگی ها ابعاد یک گوشی هوشمند را کاهش دهد. با خرید Xperia Z5 Compact می توانید به تمامی ویژگی های موجود در Xperia Z5 دسترسی داشته باشید و تنها تفاوت بین این دو گوشی را می توان در ابعاد بدنه و سایز صفحه نمایش آنها دانست. صفحه نمایش 4.7 اینچی با کیفیت، دوربین قدرتمند و سنسور اثر انگشت از جمله ویژگی های شاخص این گوشی هوشمند هستند.

۹- Xperia Z۵ Premium

  • قیمت: حدودا یک میلیون و ششصد هزار تومان
  • تاریخ عرضه: نوامبر 2015

بهترین گوشی‌های «سونی» موجود در بازار

اگر به گوشی Xperia XZ Premiuam علاقه دارید اما نمی توانید از پس پرداخت هزینه لازم برای خرید آن بر آیید، Xperia Z۵ Premium می تواند جایگزین خوبی برایتان باشد. این فبلت ۵.۵ اینچی دارای صفحه نمایشی با دقت ۴K است که همه از برتری های آن نسبت به صفحه نمایش های Full HD آگاه هستیم؛ علاوه بر این دوربین قدرتمند Xperia Z۵ Premium شما را در ثبت عکس هایی زیبا و فیلم برداری با کیفیت ۴K یاری می کند و می توانید محتوای ثبت شده توسط دوربین را با بهترین کیفیت بر روی صفحه نمایش این گجت مشاهده کنید.

قدرت سخت افزاری در سطح مطلوبی قرار دارد و تنها نقطه ضعف مشهود در این گجت مربوط به عمر باتری آن است؛ البته عمر باتری Xperia Z5 Premium در مقایسه با سایر رقبا عملکرد قوی تری دارد، اما در مقایسه با گوشی Xperia Z5 عمر باتری کوتاه تری را به نمایش می گذارد.

۱۰- Xperia E۵

  • قیمت: حدودا پانصد هزار تومان
  • تاریخ عرضه: 2016

بهترین گوشی‌های «سونی» موجود در بازار

گوشی Xperia E۵ با وجود بهره مندی از اکثر ویژگی های موجود در Xperia XA قیمتی ارزان دارد و حتی در برخی از فاکتور ها مانند عمر باتری و عملکرد سخت افزاری، شاهد برتری Xperia E۵ نسبت به Xperia XA هستیم. البته نباید از دوربین آن انتظار زیادی داشته باشیم چون دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی به کار رفته در تولید آن از ابتدایی ترین دوربین های موجود در گوشی های هوشمند موجود در بازار است.

11- Xperia L1

  • قیمت: حدودا ششصد و پنجاه هزار تومان
  • تاریخ عرضه: ژوئن ۲۰۱۷

بهترین گوشی‌های «سونی» موجود در بازار

Xperia L1 یکی دیگر از گوشی های هوشمند ارزان قیمت تولید شده توسط شرکت سونی است که طراحی زیبا و کیفیت ساخت مطلوبی ره به همراه دارد. Xperia L1 در برخی از حوزه ها و در مقایسه با گوشی های ارزن قیمت تری مانند Moto G5 عملکرد ضعیف تری دارد، علاوه بر این دوربین به کار رفته در آن از کیفیت مطلوبی برخور دار نیست. با در نظر گرفتن هزینه پایینی که برای خرید Xperia L1 پرداخت می کنید، نمی توانید انتظار خیلی زیادی از آن داشته باشید؛ اما مطمئن هستیم که این گوشی قدرت لازم برای پاسخ دادن به نیاز های عادی و روزمره شما را داراست.

۱۲- Xperia M۵

  • قیمت: حدودا هشتصد هزار تومان
  • تاریخ عرضه: فوریه 2016
بهترین گوشی‌های «سونی» موجود در بازار

گوشی Xperia M5 در سال 2016 و با هدف ادامه دادن راه گوشی Xperia M4 Aqua به بازار عرضه شد. Xperia M5 در تمامی جوانب به روز رسانی شده و با در نظر گرفتن قیمت پایینش عملکرد فوق العاده مطلوبی را به نمایش می گذارد. بیشترین جذابیت این گوشی هوشمند مربوط به بهره گیری آن از دوربین های قدرتمندی است که سایر گوشی های موجود در محدوده قیمتی مشابه از فقدان آن رنج می برند، دوربین سلفی این گوشی دقتی 13 مگاپیکسلی و دوربین اصلی آن دقتی 21.5 مگا پیکسلی دارد و می توانید با استفاده از دوربین اصلی آن ویدئو هایی با کیفیت 4K را به ثبت برسانید. ظاهر زیبا، صفحه نمایش با کیفیت Full HD و گواهینامه IP68 (ضد آب و گرد و غبار) از جمله دیگر ویژگی های مثبت موجود در این گجت هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امید

      سونی فوق العادس بهترین برند الکترونیکی دنیا

    • بدون نام

      چقدر شیکن همشون

    • بدون نام

      گوشی expria m5 اصلا گوشی خوبی نیس من داشتم افتضاح بود

    • منصور

      میخوام بخرم بنظر شما جوا میدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج