جاباما
۶۲۵۷۱۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پورغلامی: قابلیت بازی منطقی را داریم

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران گفت: بازیکنان برای این مسابقات اشتیاق دارند و ما قابلیت خوبی برای ارائه بازی خوب و منطقی داریم.

خبرگزاری فارس: به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فرهاد پورغلامی در نشست خبری پیش از آغاز رقابت های ایران در مرحله مقدماتی جوانان آسیا در اردن عنوان کرد: ما دو جلسه تمرین خیلی خوب در اردن داشتیم و با شرایط مختلف امان آشنا شدیم. بازیکنان اشتیاق خوبی برای حضور در این تورنمنت دارند. این چند روز همه تلاش بر این بود که تمرکز بازیکنان را نسبت به مسئولیت و وظایفشان افزایش دهیم و ذهن آنها را که یک ذهن مثبت است ارتقا دهیم. ما قابلیت خوبی داریم که بتوانیم یک بازی خوب و منطقی را انجام دهیم. بازی نخست در برابر سوریه، بازی مهمی است و تلاش می کنیم امتیاز کامل را به دست بیاوریم.

وی ادامه داد: اینجا می خواهم موضوعی را بیان کنم و امیدوارم در برنامه های آتی مورد نظر قرار بگیرد.به نظر من فاصله یک روز در میان بین مسابقات فاصله مناسبی نیست. مسئولین برگزاری کنفدراسیون فوتبال آسیا باید هم برگزاری مسابقات را در نظر بگیرند و هم کیفیت بازی ها را. بازی با فاصله یک روز در میان، بازیکن را در معرض آسیب دیدگی قرار می دهد. بهتر است حداقل فاصله این مسابقات دو روز باشد تا ریکاوری صورت گیرد. من این پیشنهاد را توسط فدراسیون فوتبال و مدیر تیم به کنفدراسیون فوتبال آسیا می دهم تا در این باره تجدید نظر شود.

پورغلامی در پایان خاطرنشان کرد:امروز تماس کوتاهی با رییس فدراسیون فوتبال داشتیم.او برای تیم آرزوی موفقیت کرد. از وی، دبیرکل فدراسیون، سازمان تیم های ملی و کمیته جوانان تشکر می کنم. شرایط ما، شرایط خوبی است و اطمینان دارم با موفقیت به ایران برمی گردیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج