۶۲۵۷۳۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

ادامه رکورد شکنی‌های «سوپر ماریو اودیسه»

نینتندو پیش از این اعلام کرده بود که سوپر ماریو اودیسه تا کنون دو میلیون نسخه فروش داشته است، اما این شرکت اکنون اعلام کرده که ۱.۱ میلیون نسخه از این بازی تنها در ایالات متحده فروخته شده‌اند!

وب سایت دیجی رو - حسین محمود زاده: نینتندو پیش از این اعلام کرده بود که سوپر ماریو اودیسه تا کنون دو میلیون نسخه فروش داشته است، اما این شرکت اکنون اعلام کرده که ۱.۱ میلیون نسخه از این بازی تنها در ایالات متحده فروخته شده‌اند! این باعث می‌شود تا اودیسه سریع‌ترین فروش عناوین ماریو در ایالات متحده را به نام خود ثبت کند، و همچنین رکورد سریع‌ترین فروش بازی‌های سوییچ را از زمان عرضه این کنسول، بشکند.
ادامه رکورد شکنی‌های «سوپر ماریو اودیسه»

این شرکت همچنین به نکاتی در مورد امتیاز متاکریتیک سوپر ماریو اودیسه اشاره کرده و همان طور که پیش بینی می‌شد، فقط بازی‌های خود نینتندو می‌توانند در این زمینه با ماریو رقابت کنند!

نینتندو در بیانیه مطبوعاتی خود اظهار داشته: «به عنوان مثال، در وب سایت Metacritic.com، که نمرات اعطا شده توسط منتقدهای خاص را جمع‌بندی می‌کند، این بازی در حال حاضر میانگین ۹۷ از ۱۰۰ را به دست آورده و در این بین ۴۳ امتیاز عالی کسب کرده است. این باعث می‌شود سوپر ماریو اودیسه بهترین امتیاز را طی ۳ سال گذشته در متاکریتیک و در تمامی سیستم‌ها، از آن خود کند و تنها رقیب این بازی، یکی دیگر از عناوین کنسول سوییچ، یعنی افسانه زلدا (The Legend of Zelda: Breath of the Wild) است.»

ادامه رکورد شکنی‌های «سوپر ماریو اودیسه»

فروش فوق العاده سوپر ماریو اودیسه باعث شده تا تقاضا برای کنسول سوییچ نیز به شدت افزایش یابد و نینتندو در این باره نیز گفته: «نینتندو موجودی کنسول سوییچ را برای پاسخگویی به تقاضای مشتریان در تعطیلات سال نو، افزایش داده است. تعداد کل سیستم‌های نینتندو سوییچ که تا اواخر اکتبر در ایالات متحده به فروش رفته‌اند، در حال حاضر بیش از ۲.۶ میلیون دستگاه است.»

این طور که به نظر می‌رسد نینتندو با سوییچ توانسته دوباره به روزهای اوج خود بازگردد و اگر بتواند همین روند را حفظ کند، مطمئناً شکست وی یو (Wii U) به دست فراموشی سپرده خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج