جاباما
۶۲۵۷۷۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

سردار فدوی: به کوچکترین تعرض پاسخ می‌دهیم

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: کوچکترین تعرضی از سوی استکبار با پاسخ محکم و قاطع مردم همیشه در صحنه استان بوشهر روبرو خواهد بود.

مهر نوشت: فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: کوچکترین تعرضی از سوی استکبار با پاسخ محکم و قاطع مردم همیشه در صحنه استان بوشهر روبرو خواهد بود.

سردار فدوی صبح شنبه در آیین گرامیداشت روز سیزده آبان در بوشهر اظهار داشت: سیزده آبان روزی است که مردم انقلابی ما در عمل نشان دادند به معنای کامل کلمه انقلابی از نوع اسلامی هستند.

وی با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی و تبعید امام، بیان کرد: تا قبل از انقلاب اسلامی این تصور در جهان وجود نداشت که کشوری در برابر استکبار بایستد چه برسد به اینکه بتواند در این ایستادگی پیروز شود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: در سال ۹۷ انقلاب اسلامی ایران ۴۰ ساله می‌شود و در این مدت نمی‌توانیم موردی را پیدا کنیم که دشمنان خصوصا آمریکا از دشمنی خود کوتاه آمده باشد.

وی ادامه داد: در این طول مدت هجمه‌ها، نمونه‌ای وجود ندارد که آمریکا و کشور های استعمارگر پیروز شده باشد و اگر بخواهیم پیروزی‌های ایرانی اسلامی را بشماریم لیست بزرگی خواهد شد.

فدوی با بیان اینکه وعده خداوند حمایت از حق است، اضافه کرد: ماهیت دشمنی ما با آمریکا ماهیت حق و باطل است و هیچگاه این دو در کنار یکدیگر قرار نخواهد گرفت.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ما همیشه در کارها خدا را در کنار خود داشتیم چرا که با وجود کمبودهای مادی پیروزی‌های متعددی را کسب کرده‌ایم. وی گفت: استان بوشهر خطه مهم و تاثیرگذاری است و در سالیان مختلف هرگاه کوچکترین تعرضی از سوی استکبار شاهد بوده‌ایم با پاسخ محکم مردم این خطه روبرو شده‌ایم.

سردار فدوی خاطرنشان کرد: تا ملت و مسئولین بر یک موضع پای کار باشند پیروزی از آن ما خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج