جاباما
۶۲۵۹۴۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

پاشازاده: درباره جادوگری حرف نمی زنم

سرمربی نساجی با وجود نزدیک شدن تیمش به صدرجدول معتقد است برای صعود به لیگ‌برتر باید بیش از این ها تلاش کنند.

ورزش سه: مهدی پاشازاده سرمربی نساجی درباره نتایج پیروزی‌بخش تیمش در لیگ یک گفت: پیش از این هم گفته‌ بودم که نباید از حالا خود را موفق دانست چون اتفاقات هر بازی مربوط به همان بازی است و هر تیم خود را برای آن بازی آماده می‌کند و نمی‌توان از حالا ۲۰ بازی بعد را پیش‌بینی کرد.

او درباره نتیجه‌ای که در بازی با مس رفسنجان حاصل شد نیز می‌گوید: این بازی برای ما کمی سخت بود چون در چند هفته‌ گذشته به خاطر بازی جام‌حذفی و بازی‌های سنگینی که انجام دادیم بدن بچه‌های ما افت کرده بود و مجبور شدیم از چند بازیکنمان در این مسابقه استفاده نکنیم و مجبور به جابجایی در ترکیب شدیم که خب این هماهنگی زمان‌بر بود اما در نهایت بچه‌ها توانستند بازی دشوار را پیروز شوند.

وی افزود: بازی را خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم. نیمه دوم باید کمی بیشتر دقت می‌کردیم و به دلیل مشکلات بدنی و اخطار بی‌موردی که بازیکنمان دریافت کرد که مجبور به تعویض شدیم نتوانستیم آنطور که دلمان می‌خواست بازی را اداره کنیم.

پاشازاده در ادامه گفت: بازی‌ها واقعا سخت است و هیچ تیمی را نمی‌توان دست کم گرفت. همین مس رفسنجان که مقابل ما شکست خورد مس کرمان را برده بود. خیلی بازی‌ها پیچیده است و خیلی بازی ها هم نزدیک به هم؛ ما هفته آینده بازی سنگینی مقابل بادران داریم. بادران یکی از پرمهره‌ترین تیم های لیگ یک است که مصاف با آن برای هر تیمی سخت است اما ما کار خودمان را انجام می‌دهیم و با هدف شکست آنها به تهران می‌آییم.

سرمربی نساجی درباره اتفاقات لیگ یک و صحبت از جادوگر در این رقابت‌ها گفت: نمی‌خواهم به هیچ وجه درباره این مسائل صحبت کنم. فوتبال ما هم در سازمان لیگ و هم در کمیته اخلاق و کمیته انضباطی مسئولینی دارد که به این مسائل رسیدگی کنند حتما چنین اتفاقاتی را مورد بررسی قرار می‌دهند و درباره‌اش نظر خواهند داد. من خودم را وارد چنین مسائلی نمی‌کنم و هیچ اظهارنظری هم در این خصوص ندارم.

بازیکن اسبق استقلال با ابرازخوشنودی از موفقیت‌ها و ثباتی که آبی‌ها پیدا کردند می‌گوید: استقلال این روزها خوب اما کند حرکت می‌کند و بعد از پیروزی‌اش در بازی این هفته به ثبات رسیده و وقفه 20 روزه هم مطمئنا در ادامه برای آبی‌ها کارساز خواهد شد و کمک می‌کند تا شفر در این مدت شناختش روی تیم بیشتر شود و آنها را بعد از این 20 روز با قدرت به زمین بفرستد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج