۶۲۶۰۳۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

باران و باد شدید در نواحی غربی و شمال کشور

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور از بارشهای باران و وزش باد شدید در نواحی غربی و شمالی کشور خبرداد و گفت: شدت بارشها در مناطقی از کرمانشاه، کردستان، زنجان و اردبیل خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم: احد وظیفه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: موج بارشی که در روزهای گذشته وارد کشورمان شده بود امروز نیز تا اواخر وقت بر بخشهایی از مناطق غرب، شمال غرب، سواحل غربی خزر و دامنه‌های البرز غربی و مرکزی تأثیر می‌گذارد و موجب ابرناکی و بارش باران به‌همراه وزش باد در این بخشها خواهد شد.

وی ادامه داد: بارشها در ساعات آتی بیشتر در برخی نقاط کرمانشاه، کردستان، زنجان و جنوب اردبیل شدت بیشتری دارد و در ارتفاعات شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی این بارشها به‌صورت برف پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تأکید کرد: مسافران شهرهای شمالی و شمال غربی حتماً پیش از سفر تجهیزات ایمنی برای سفر را همراه داشته باشند.

وظیفه با بیان اینکه کیفیت هوای تهران در دو روز گذشته به‌دلیل افزایش غلظت غبار در شرایط نامطلوبی قرار داشت، گفت: امروز به‌دلیل وزش باد مناسب و رقیق‌تر شدن غبار شاهد بهبود کیفیت هوا خواهیم بود.

وی ادامه داد: همچنین در روزهای یکشنبه و دوشنبه با گذر موج بارشی بخشهایی از شمال غرب، غرب و سواحل غربی خزر با رشد ابر، بارش پراکنده و وزش باد مواجه می‌شوند.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور، اهواز با ۳۳ درجه بالای صفر را گرمترین و اردبیل با صفر درجه را سردترین نقاط کشور دانست و اظهار کرد: دمای هوای تهران امروز به ۲۱ درجه بالای صفر رسید که طی دو روز آینده شاهد افزایش یک‌درجه‌ای دما خواهیم بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج