۶۲۶۰۷۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

فال روزانه ۱۳۹۶/۰۸/۱۴


فال روزانه 1396/08/14

فال روزانه یکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۱۴ آبان به دنیا آمده ی، تولدت مبارک! شما شخصی فعال، عملگرا، پر شور و نشاط و شجاع هستید. نگرشتان نسبت به مسائل کاملا واقع گرایانه است و واکنشتان نسبت به آنها با مسئولیت پذیری بالایی همراه است. امسال حرفه و تجارت شما پیشرفت قابل توجهی خواهد داشت و پیشرفت اقتصادی باعث خواهد شد اعتماد به نفستان به مقدار قابل توجهی افزایش پیدا کند. مسائل و مشکلات مرتبط با املاک و مستغلات که باعث نگرانی شما شده بودند امسال به خوبی حل خواهند شد. آنهایی که هنوز تنها هستند و نیمه ی دیگر خود را پیدا نکرده اند شانس آغاز عشقی رمانتیک را خواهند داشت، اما باید مواظب باشید اجازه ندهید رابطه ی عاطفیتان به شغل و زندگی حرفه ایتان لطمه ای وارد کند و برای هر یک حد و حدود مخصوص به خودش را مشخص کنید. به طور کلی باید نگذارید امسال زندگی شخصیتان با زندگی کارتیان تداخل پیدا کند. کودکان و افراد سالمند خانواده امسال به رسیدگی و توجه بیشتری نیاز دارند و باید وقت بیشتری را صرف آنها کنید. ماه های آبان، اسفند، تیر و مهر مهم ترین ماه های سال پیش رو خواهند بود.

فال روزانه 1396/08/14

شاید دیگران بتوانند امروز کمی استراحت کنند، اما شما به هیچ وجه نمی توانید به چنین آرامش و استراحتی حتی فکر بکنید. تمام روز تماس های تلفنی، پیام ها و ایمیل ها شما را حتی یک دقیقه راحت نخواهند گذاشت. کارهای زیادی در انتظارتان هستند که باید انجام شوند. خوشبختانه بخشی از کارهایتان که شامل روابط اجتماعی و مکالمه با دیگران می شود به خاطر رفتار مثبت و خوشایند شما به خوبی پیش خواهد رفت. شما این را خیلی خوب می دانید که رفتار شما با دیگران تعیین کننده ی برخوردی است که آنها با شما خواهند داشت. امروز درس های مهم و بزرگی برای شما خواهد داشت، توجه کافی را به آنها داشته باشید.

فال روزانه 1396/08/14

امروز شما تمام روز بین گفتن حقیقت و یا مخفی نگه داشتن آن بر سر دو راهی خواهید بود. بدون نگرانی از عواقب حرف هایی که می زنید حقیقت را بیان کنید. خوشبختانه انرژی کیهانی امروز با شما یار است و به شما کمک خواهد کرد ت حرف هایتان را به گونه ای به زبان بیاورید که باعث حیرت و ایجاد واکنش منفی در دیگران نشوند. آیا مدت زیادی است که در انتظار تماسی از جانب شریک تجاری و یا عاطفی خود بوده اید؟ اگر جوابتان مثبت است باید بگوییم که به احتمال خیلی زیاد امروز این تماس انجام خواهد شد. اگر صحبتتان خیلی طولانی شد هم تعجب نکنید! شما حرف های خیلی زیادی برای گفتن به یکدیگر دارید و اخبار و اطلاعات زیادی بین شما رد و بدل خواهند شد.

فال روزانه 1396/08/14

افکار واضح و شفاف شما نشان دهنده ی بلوغ فکریتان هستند. شما اهل رویاپردازی نیستید و به همین دلیل هم کسی نمی تواند به راحتی شما را به موقعیت هایی که کوچک ترین ابهامی در آنها نهفته باشد بکشاند. در مورد مسائل عاطفی هم شما امروز خیلی منطقی و عاقلانه رفتار خواهید کرد و رابطه ی خود را مورد بررسی جدی قرار خواهید داد؛ البته باید مواظب باشید بیش از اندازه با خونسردی و بی مهری نسبت به قضیه برخورد نکنید. امروز ناگهان کارها سرعت گرفته اند و موانعی که سد راهتان شده بودند انگار دارند کنار می روند. البته این روند تغییرات از تغییر در دیدگاه و رویکرد خودتان نتیجه می گیرد. شما نگرشی کاربردی تر به اوضاع پیدا کرده و با انگیزه بیشتری دارید کار می کنید.

فال روزانه 1396/08/14

طی چند روز گذشته شما احساس سرگشتگی و بلاتکلیفی داشته اید. موانع بیرونی، همچون اتفاقاتی که باعث ایجاد تأخیر در کارهایتان شده اند، و محدودیت های درونی، مثل بی انگیزگی، شما را در چالش دشواری گرفتار کرده اند. برای این که بتوانید حتی کوچک ترین پیشرفتی داشته باشید برخی مسائل باید در اولین قدم مورد رسیدگی قرار گرفته و حل شوند. روزی که در پیش دارید این فرصت را به شما خواهد داد تا بالاخره این مسائل را حل کنید. امروز بالاخره می توانید پروژه ای را که برای مدتی در دست انجام داشته اید به پایان برسانید. نتیجه ی به دست آمده شما را فراتر از حد تصور خوشحال خواهد کرد و به شما انگیزه ی آغاز کارهایی بزرگتر و بهتر را خواهد بخشید.

فال روزانه 1396/08/14

امروز برای شما روز بسیار خوبی خواهد بود. حالتان از لحاظ روحی بسیار خوب است و از لحاظ جسمی هم انرژی زیادی در وجود خود حس می کنید و آماده اید تا این انرژی را برای انجام کارهایی که به عهده دارید مورد استفاده قرار دهید. شاید مخالفت هایی با شما بشود و یا با موانعی روبرو شوید، اما جای هیچ گونه نگرانی نیست. این مخالفت ها در واقع به خاطر خلاقیت زیادی هستند که پشت ایده هایتان نهفته است و همه نمی توانند به راحتی آنها را بپذیرند. سعی کنید با آرامش و رفتاری خوب طرف مقابلتان را قانع کنید و واکنش های شدید و عصبانی از خودتان نشان ندهید. اگر آرامشتان را حفظ کنید در پایان همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت.

فال روزانه 1396/08/14

امروز سعی کنید به اعصاب خود مسلط باشید و به راحتی از کوره در نروید. شما با وجود شجاعت ذاتی خود این اواخر تحت فشارها و محدودیت های مالی و حرفه ای خود بیش از اندازه خسته شده اید. حواستان باشد به توصیه های اطرافیان خود عمل کرده و با احتیاط بیشتری رفتار کنید. لزومی ندارد طوری برخورد کنید که انگار همه چیز خیلی خوب و روبراه است، اما طوری هم رفتار نکنید که انگار کشتی هایتان غرق شده اند و دنیا به آخر رسیده است. هیچ عجله ای برای انجام دادن کارهایی که به عهده دارید حس نکنید، این کارها را می توانید حتی برای روز دیگری بگذارید و سر حوصله انجامشان دهید. وقت اضافه تان را صرف استراحت دادن به خودتان کنید و از آرامش خود لذت ببرید.

فال روزانه 1396/08/14

امروز انگار آنچه شما را در مسیرتان حفظ می کرده است از بین رفته و به همین دلیل هم نمی توانید روی مسئولیت ها و نگرانی های اصلی خود تمرکز کنید و آنچه در اطرافتان می گذرد به سادگی حواستان را پرت خواهد کرد. در ابتدا شما وحشت زده خواهید بود، چون چیزی نیست که جلوی حرکات اشتباهتان را بگیرد، اما این فرصت را نیز خواهید داشت که گزینه هایی که پیش از این حتی نمی دیده اید را مورد بررسی قرار دهید و قدرت انتخاب بیشتری خواهید داشت. با این حال باید مواظب باشید خیلی هم با بیخیالی پیش نروید و پیش از هر اقدامی تمام عواقب احتمالی آن را در نظر بگیرید و انتخابتان را بر اساس عقل و منطق قرار دهید.

فال روزانه 1396/08/14

امروز شما این توانایی را در اختیار دارید که احساسات خود را با عقل و منطق مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید. این تفکر منطقی خوشبختانه به شما کمک خواهد کرد تا مشکل پیچیده ای را حل کنید. نگاهی فلسفی و تحلیلی به آنچه برایتان بیشترین اهمیت را دارد شما را قادر خواهد ساخت تا به باورها و عقاید واقعی خود پی ببرید. فقط باید این را هم در نظر داشته باشید که اعتماد به نفس کاذب نه تنها به شما کمک نخواهد کرد، بلکه اثرات مخرب زیادی روی شما و روابطتان با دیگران خواهد گذاشت. مواظب باشید در هر کاری که می کنید احساسات دیگران را هم در نظر داشته باشید و تنها خودتان و خواسته هایتان را نبینید.

فال روزانه 1396/08/14

امروز بیخیالی شما نسبت به رابطه ی عاطفیتان ممکن است زیاد به مذاق طرف مقابلتان خوش نیاید. سعی نکنید از بحث جدی و عمیقی که او سعی در پیش کشیدن آن دارد فقط به خاطر این که شما را معذب می کند فرار کنید. چه عشقتان و چه هر کس دیگری بخواهد با شما در مورد موضوع مهمی صحبت کند، شما باید فضای امنی برای او فراهم کنید تا با خیال راحت حرف هایش را با شما در میان بگذارد. به دلیل اختلاف در عقایدتان این مکالمه چندان راحت نخواهد بود، اما زمینه ی از بین رفتن تنش بین شما را فراهم خواهد نمود. امروز شما مجبور خواهید بود برخی از اشتباهات خود را تصحیح و جبران کنید، این فوق العاده است. خیلی ها هرگز شانس تصحیح اشتباهات خود را ندارند.

فال روزانه 1396/08/14

گاهی دیگران شما را به خاطر نداشتن سیاست کافی در روابط خود مورد سرزنش قرار می دهند. امروز شرایط کیهانی به شما کمک خواهند کرد تا در روابط خود با دیگران حساسیت بیشتری داشته باشید. به طور غیر منتظره ای شما می توانید خیلی بیشتر و با حوصله تر از همیشه به حرف های اطرافیان خود گوش کنید و همین باعث خواهد شد که نظر آنها در مورد شما تغییر کرده و دیگر شما را شخصی خودخواه و خودمحور ندانند. شما قصد دارید بیشتر از قبل برای خودتان و سلامتیتان وقت بگذارید و برای رسیدن به این هدف خود راهکارهای بسیاری به ذهنتان می رسند. یادتان باشد شما نمی توانید همه ی این راهکارها را عملی کنید، قدم به قدم پیش بروید.

فال روزانه 1396/08/14

شما امروز توانایی فوق العاده ای در کم اهمیت تر نشان دادن بحران ها و مشکلات دارید. با شرایط کیهانی فعلی ممکن است با انواع و اقسام بحران های مختلف روبرو شوید. در این شرایط بحرانی شما تنها کسی هستید که سعی در آرام کردن اوضاع دارد و خیال بقیه را راحت می کنید و اوضاع را بی آن که هول کرده و یا مبالغه کنید برای آنها قابل درک می کنید. تسلطی که به اوضاع دارید در کنار آرامش و خونسردیتان می تواند ترکیب فوق العاده و شکست ناپذیری باشد. اگر قصد در میان گذاشتن افکار و احساسات خود با شخصی را دارید، بهتر است به واکنش احتمالی او فکر نکنید، شما نمی توانید پیش بینی دقیقی داشته باشید و این کار فقط شما را دچار تردید خواهد کرد.

فال روزانه 1396/08/14

بدون آن که نگران قضاوت دیگران و یا مورد تمسخر قرار گرفته شدن توسط آنها باشید افکار و نظرات خود را با شجاعت تمام بیان کنید. این دقیقا همان چیزی است که مدت هاست به آن نیاز دارید و کیهان نیز دارد همین را به شما می گوید. ترس شما از حرف ها و تمسخرهای مردم بزرگ ترین نقطه ضعف شما است و حالا دیگر وقت آن رسیده که با این چالش مواجه شده و افکارتان را بدون قرض گرفتن ایده های دیگران به زبان بیاورید. شجاع باشید! امروز اگر قصد فکر کردن و برنامه ریزی برای پروژه ای را دارید خانه تان بهترین جا برای انجام این کار خواهد بود. حتی اگر پای یک پروژه کاری در میان باشد هم بهتر است برای برنامه ریزی در رابطه با آن در خانه بمانید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج