۶۲۶۰۹۳
۹ نظر
۵۰۰۸
۹ نظر
۵۰۰۸
پ

واعظی: دولت آمریکا، هر روز منزوی‌تر شده است

رئیس دفتر رئیس‌جمهور در صفحه اینستاگرام منتسب به خود تاکید کرد: دولت آمریکا به عنوان سمبل استعمار و استکبار در میهن ما و جهان اسلام، هر روز منزوی‌تر شده است.

خبرگزاری فارس: به نقل از پایگاه اطلاع‌ رسانی ریاست جمهوری، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور در پست اینستاگرامی صفحه منتسب به خود روز ۱۳ آبان را مناسبتی تاریخی و مهم دانست.

واعظی در بخشی از پیام خود آورده است: طی سال‌های پس از انقلاب اسلامی و بخصوص دوران دفاع مقدس، دولت آمریکا به عنوان سمبل استعمار و استکبار در میهن ما و جهان اسلام، هر روز منزوی‌تر شده است.

همچنین در این پیام تصریح شد: امروز تفکر استکبار ستیزی آنچنان در میان ملت‌های جهان، از شرقی ترین نقاط آسیا تا خاورمیانه و آفریقا و آمریکای جنوبی، جا باز کرده است که نه آمریکا، بلکه دیگر هیچ کشوری نمی‌تواند خود را قدرت مطلق بداند. و با زورگویی در صدد تحمیل خواسته های خود به ملت‌ها باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      واقعا همینطوره؟؟؟؟

    • محمدرضا بختیار

      آقای واعظی عزیز دست از شعارهای عامه پسند بردارید آمریکا منزوی شده که میلیاردها دلار در راستای عملیت های مانوری خود با شرکای منطقه ای و جهانی هزینه می کنددر اینکه امریکا روحیه استعمار و استثمار و امپریالیستی دارد بحثی نیست ولی نباید واقعیت قدرت جهانی امریکا را فراموش کنید امریکایی که از سوی نیمکره دیگر زمین در منطقه ما هزینه های بی محابایی در راستای احاطه شدن بر مرزهای روس که قدرت تسلیحاتی و نظامی جهان هستند را دست کم نباید گرفت عصر بازی تسلیحاتی و بازی سرمایه گذاری و سیاسی بین این دو قدرت است شما اگر قدی نگرش رو به آینده داشته باشید بهترین فرصت است که از هر دو قدرت مذکور با توجه به موقعیت استراتژیک ایران در منطقه بهره کامل گیرید و نگاه و تفکر نوینی در راستای مسایل موجود را بازی کنید نه بازی که به جز انزوا و پس رفت ایران با دنیای منابع طبیعی را در بر داشته است

    • ناشناس

      مردم از خنده

    • بدون نام

      به جهنم امریکا،ما نشویم.باید در کنار قدرت نظامی قدرت اقتصادی را هم پیش ببریم و با جهان تعامل بیشتری داشته باشیم.

    • بینام

      این تحلیلها را خودتون به تنهایی میکتید یا مشاورانی هم دارید

    • بدون نام

      مرگ برامریکا

    • علی

      عجب !!!!!!!!!راست گفتن؟؟؟؟؟؟؟؟

    • علی خدایی

      عجب سیاستمداران با درایتی داریم...
      آمریکا منزوی شده یا ایران، دوست عزیز
      فراموش نکردیم چگونه هشت سال شما جنگیدید و پس از آن جام زهر را نوشیدید، چگونه تحریم شدید و دباره جام زهر را نوشیدید، دوباره هم باید دولت ایران جام زهر را نوش جان کند ...

    • ن

      امریکا اولا ابرقدرت دنیاس بعدش حدود ۵۰۰میلیون جمعیت داره که باتمام دنیا درتعامله چجور اون منزویه بدانید ماتودنیا با۸۰میلیون گرسنه منزوی شدیم کشور ماباداشتن این همه ذخایر نفتی وگازی متاسفانه بادخالت کردن درجاهایی دیگر بودجه مملکتو به هدر میدن وهمون عزیزان ماراتهدید به حمله میکنن به ملت خود برسی که تنها پشتوانه شما مسعولینن خدانکنه همین مردم روزی پشتشان به شما کنن که فاتحه کشور راباید بخونید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج