۶۲۶۱۵۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

خرازی: صحبت‌های ترامپ، برخاسته از وضعیت روانی اوست

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی کشور گفت: فکر نمی‌کنم آمریکا بخواهد به‌طور رسمی از برجام خارج شود. آنان برجام را نگه می‌دارند و فشارها و تحریم‌ها را به‌ویژه در مسائل منطقه‌ای و دفاعی کشورمان بیشتر خواهند کرد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس شورای راهبردی روابط خارجی کشور گفت: فکر نمی‌کنم آمریکا بخواهد به‌طور رسمی از برجام خارج شود. آنان برجام را نگه می‌دارند و فشارها و تحریم‌ها را به‌ویژه در مسائل منطقه‌ای و دفاعی کشورمان بیشتر خواهند کرد.
کمال خرازی پیرامون اظهارات ترامپ و تحریم‌های اخیر کشورمان توسط آمریکا، اظهار کرد: صحبت‌های رییس جمهور آمریکا برخاسته از وضعیت روانی او است.

وی افزود: او انسان خودشیفته‌ای است و فکر می‌کند هر چه می‌گوید حق، درست و بهترین ایده برای دنیا محسوب می‌شود. البته مخالفان بسیاری در دنیا به خصوص در بین فرهیختگان دارد.

وزیر امور خارجه اسبق کشورمان ادامه داد: ترامپ، مخالفان جدی بسیاری در میان کشورهای اروپایی و حتی در آمریکا دارد و این نوع برخورد و کلام ترامپ و مواضعی که اتخاذ می‌کند، شأن ریاست جمهوری آمریکا را پایین آورده است.

خرازی به اقدامات ایران در برابر چنین مواضعی اشاره و خاطرنشان کرد: در برابر چنین رویدادی، ما سیاست‌ها و راهبردهای خودمان را پیش خواهیم گرفت که همان ایستادگی و مقاومت است.

وی اضافه کرد: فکر نمی‌کنم آمریکا بخواهد به طور رسمی از برجام خارج شود. آنان برجام را نگه می‌دارند و فشارها و تحریم‌ها را به ویژه در مسائل منطقه‌ای و دفاعی کشورمان بیشتر خواهند کرد و تحریم‌های اخیر برخی ایرانیان نیز در همین راستا بوده است و طبیعتاً ما نیز در برابر چنین فشارهایی باید مقاومت و ایستادگی کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج