۶۲۶۲۵۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

استارکرفت ۲ رایگان شد

قسمت اول سه گانه‌ی «استارکرفت ۲» یعنی بازی StarCraft II: Wings of Liberty قرار است به یک بازی رایگان تبدیل شود. این خبر را «مایک مورهیم» (Mike Morhaime)، مدیر عامل بلیزارد، در کنفرانس این شرکت اعلام کرد.

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: قسمت اول سه گانه‌ی «استارکرفت ۲» یعنی بازی StarCraft II: Wings of Liberty قرار است به یک بازی رایگان تبدیل شود. این خبر را «مایک مورهیم» (Mike Morhaime)، مدیر عامل بلیزارد، در کنفرانس این شرکت اعلام کرد.


استارکرفت ۲ رایگان شد

از روز ۱۴ نوامبر، یعنی کمتر از دو هفته‌ی دیگر، همه‌ی افراد می‌توانند بخش داستانی Wings of Liberty را به صورت رایگان تجربه کنند. اگر Wings of Liberty را قبلا خریده‌اید، بلیزارد بسته‌ی الحاقی دوم استارکرفت ۲ یعنی Heart of the Swarm را به شما رایگان می‌دهد.

بخش آنلاین بازی هم کاملا رایگان در دسترس خواهد بود. با این حال، می‌توان فرمانده‌های بخش Co-op را فقط تا تراز ۵ به صورت رایگان ارتقا داد.


استارکرفت ۲ رایگان شد

می‌توان بخش‌های داستانی Heart of the Swarm و Legacy of the Void و Nova Covert Ops را با قیمت ۱۵ دلار خریداری و به بازی اضافه کرد.

استارکرفت ۲ در سال ۲۰۱۰ عرضه شد و از همان موقع توانست به یکی از بزرگترین و محبوب‌ترین عناوین سبک استراتژی تبدیل شود. استارکرفت ۲ توانسته است تا امروز بیش از ۳ میلیون نسخه بفروشد.

مراسم «بلیزکان» امسال از دیشب آغاز شده و قرار است تا فردا ادامه داشته باشد. به غیر از استارکرفت، در مراسم افتتاحیه‌ی بلیزکان ۲۰۱۷ هم‌چنین خبرهایی از بسته‌ی الحاقی جدید دنیای وارکرفت و هم‌چنین شخصیت جدید اورواچ شنیدیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج