۶۲۶۳۵۷
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

گزارش تمرین استقلال

گزارشگران شبکه مطرح آلمانی حدود یک ساعت پشت درهای ورزشگاه آزادی معطل شده و سپس مجوز ورود به استادیوم را گرفتند.

خبرگزاری فارس: تمرین امروز تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۱ در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی پیگیری شد. با توجه به اعلام فهرست جدید تیم ملی فوتبال ۴ بازیکنی که در این لیست نهایی کی‌روش برای دو بازی دوستانه مقابل پاناما و ونزوئلا اعلام شده است حضور نداشتند امروز سیدحسین حسینی،‌سید مجید حسینی، فرشید اسماعیلی و میلاد زکی‌پور در تمرین تیم استقلال شرکت کردند. در این بین ابراهیمی،‌ غفوری و چشمی در اردوی تیم ملی فوتبال ایران حضور دارند.

* پیش از شروع تمرین امروز وینفرد شفر بازیکنان را دور هم جمع کرد و برای دقایقی با آنها به گفت‌وگو پرداخت. هنگام صحبت سرمربی ‌آبی‌پوشان یکی از بازیکنان اعلام کرد که امروز تولد ارشیا بابازاده است و بازیکنان هم در اقدامی جالب دروازه‌بان تیم را تشویق کرده و با حالتی شاد برای وی دست می‌زدند.

در ادامه برخی از بازیکنان هم تیمی خود را به آسمان پرتاب کردند.

* در همان ابتدای گرم کردن آبی‌پوشان فرشید اسماعیلی مشغول ضربه زدن با سر به سمت سجاد شهباززاده بود که فرشید باقری دیگر هافبک استقلال خطاب به این دو نفر گفت خوب بازی کنید می‌خواهند از شما فیلم بگیرند.

* در بخش اول تمرین بازیکنان بدن‌های خود را گرم کردند و سپس کار با توپ انجام دادند. در ادامه شفر بازیکنان را به گوشه‌ای از زمین فراخواند و از آنها خواست از روی موانع عبور کنند. نکته جالب توجه اینجا بود که وقتی داریوش شجاعیان میلاد زکی‌پور را دید خطاب به وی گفت محروم شدی که زکی‌پور اعلام کرد یک جلسه محرومم کردند. شجاعیان هم پاسخ داد اشکالی ندارد دیدی من هم با یک حرکت دایوینگ شجاع خلیل زاده را محروم کردم؟

* در آیتم مفرحی که بازیکنان استقلال پشت سر می‌گذاشتند پسر شفر تاثیرگذار بود و وی از پدرش خواست تا این مرحله را بازیکنان با دقت تمام انجام دهند.

* در مرحله پرش از موانع شوخی‌های جالبی بین بازیکنان رد و بدل شد. در این لحظه هنگامی که جباروف از روی موانع عبور می‌کرد بازیکنان می‌گفتند که او سنش زیاد است نمی‌تواند از روی موانع بپرد اما جباروف همه ایتم‌ها را به خوبی پشت سر گذاشت و بازیکنان هم برای وی دست زدند. در ادامه شجاعیان به شوخی به بچه‌ها گفت با جباروف شوخی نکنید او متولد سال ۷۱ است و از همه ما جوان‌تر است.

* در این آیتم کری‌های بازیکنان و شوخی‌های رحمتی و حیدری هم جالب بود. حیدری در آیتم سرعت خطاب به رحمتی گفت رحمتی سرعتی! که شجاعیان باز هم در این مرحله با بازیکنان صحبت کرده و به آنها می‌گفت قائدی خوب نمی‌پرد و هر وقت که او اشتباه کرد اذیتش کنید!

* ارشیا بابازاده در حاشیه تمرین امروز با خوشحالی خطاب به بازیکنان گفت پاسپورتم را پیدا کردم دست سازمان نظام وظیفه بود که بازیکنان هم گفتند امروز روز تولدت است و به خاطر همین شانس می‌آوری.

* گزارشگران و تصویربرداران شبکه ARD آلمان امروز قصد تصویربرداری از تمرین آبی‌پوشان را داشتند و به همین دلیل قصد حضور در ورزشگاه آزادی را داشته اما حدود یک ساعت پشت درهای بسته معطل شدند. ظاهرا گزارشگر آلمانی خانمی بوده که مجوز حضور وی به مجموعه آزادی صادر نشد و به همین دلیل فیلمبرداران فارسی زبان این شبکه توانستند بعد از یک ساعت به محل تمرین بیایند.

* نصرالله عبداللهی سرپرست تیم فوتبال استقلال در تمرین آبی‌پوشان حضور نداشت.

* بخش پایانی تمرین امروز آبی‌پوشان به فوتبال درون تیمی اختصاص داشت ضمن آنکه ۴ بازیکنی که از اردوی تیم ملی به تمرینات استقلال برگشتند امروز زودتر از سایرین محل تمرین را ترک کردند.

*در مرحله آخر تمرین و در حالی که بازیکنان مشغول فوتبال درون تیمی بودند سرور جباروف تنه ای را به محسن کریمی زد که نزدیک بود کار به درگیری بکشد!این دو نفر برای لحظاتی عصبی شدند و در حالی که به هم نزدیک شدند با وساطت اطرافیان از هم فاصله گرفتند که مساله ختم به خیر شود!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سلام
      چرا قسمت نتایج زنده رو بروز نمیکنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج