۶۲۶۳۷۳
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

درخشان مربی روزهای سخت

حمید درخشان سرمربی تیم فوتبال نفت که در روزهای سخت به این تیم آمد و نفت بی سرو سامان را جمع و جور کرد و امروز حاصل زحماتش را با حضور تیمش در رتبه دوازدهم نظاره‌گر است.

ورزش سه: تیم فوتبال نفت‌تهران پس از جدایی علی دایی مدت‌ها بلاتکلیف بود و مشخص نبود چه کسی قرار است مالکیتش را برعهده بگیرد تا اینکه پیش از رقابت‌های لیگ‌برتر و در بازی سوپرجام نام علی کریمی در کنار این تیم به گوش رسید، او پس از مدتی از هدایت نفت کنار کشید و پس از آن نفتی‌ها به سراغ سرمربی باتجربه‌ای چون حمید درخشان رفتند و هدایت تیم را به دست او سپردند.

درخشان تیم را ۳ روز مانده به مسابقات لیگ‌برتر جمع کرد و حتی ساعاتی پیش از بازی با سپیدرود کارت بازی بازیکنان صادر شد و با شرایط سخت پا به مسابقات لیگ‌برتر گذاشت که در همان اولین قدم خوش درخشید و توانست تیم آماده گیلانی‌ها را شکست دهد. مدتی از رقابت‌های لیگ نگذشته بود که ناگهان مالکیت تیم نفت تغییر یافت و او مجبور شد این تیم را ترک کند و جای خود را به بازیکن سابق پرسپولیس دهد، کسی که نتوانست با شرایط این تیم کنار بیاید و مجبور به ترک این تیم شده بود. درخشان مرد باتجربه فوتبال است و به راحتی به خواسته مالکین احترام گذاشت و از نفت رفت؛ اما مدتی نگذشت که مالک نفت تصمیم به برگرداندن درخشان گرفت، چراکه او این تیم را جمع‌وجور کرده بود و به اوضاع تیم تسلط کامل داشت. آنها فکر کردند چه کاری بهتر از آنکه او را به تیم بازگردانند و هدایت نفت را مجددا به او بسپارند، او در روزهای تلخ کنار این تیم بوده و مطمئنا باز هم اگر تیم دچار بحران مالی باشد نفت را به راحتی به خاطر مشکلات مالی رها نخواهد کرد.

درخشان پس از بازگشت روزهای خوبی به مانند هفته‌های اول برای نفت رقم زد و توانست تیمی که هنوز وضعیت نابسامانی دارد را تا رتبه هشتم جدول بالا بیاورد. او در دیدار سخت مقابل سپاهان نتیجه خوبی گرفت و در ادامه اگر مشکلات مالی و نقل و انتقال این باشگاه از مالک گذشته به مالک جدید نبود او به همراه تیمش روند موفقیت را ادامه می‌داد اما درخشان و نفت یکی، دو هفته‌ای است که اسیر تصمیمات شرکت نفت و واگذاری و مطالبات و حتی اینکه آیا آنها می‌توانند پا به رقابت‌های آسیایی بگذارند یا نه هستند که اگر از سد این مشکلات گذر کنند تفکرات فنی درخشان و نتایجی که در دیدارهای سختشان گرفتند تکرار خواهد شد.

اگر نگاهی به رقابت‌های لیگ برتر و نتایجی که نفت کسب کرده بیاندازیم باتوجه به بی‌ثباتی باشگاه و مشکلات درون تیمی نفت در جایگاه خوبی قرار دارد و همه تصورشان این بود که این تیم با استارت بد در لیگ برتر باید انتهای جدول و شانه به شانه سیاه جامگان حرکت کند و همه این موضوعات در حالی است که نفت دوباره دچار مشکلات شدید مالی با مالک جدید این تیم شده به گونه ای که از کمترین امکانات یک باشگاه حرفه ای حتی در سطح لیگ یک و دو نیز بی نصیب است و حالا باید دید کرد سرد و گرم چشیده فوتبال ایران با نفت به کدام مقصد می رود اگرچه نشان داده که مرد بی حاشیه و آرام روزهای سخت است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      بازی سپاهان رو علی کریمی سرمربی بود بنظرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج