۶۲۶۳۹۰
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

ثبت ۲۱ طلاق در هر ساعت در ایران

روزانه ۴۹۳ طلاق ثبت می‌شود. به عبارتی هرساعت ۲۱طلاق در کشور به ثبت می‌رسد. بخشی از این زنان مطلقه دچار آسیب می‌شوند و نیازمند حمایت بهزیستی هستند.

ایسنا: قائم مقام مشارکت‌های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه در شش ماهه اول امسال میزان مشارکت‌های مردمی ۲۹درصد رشد داشته است گفت: ۳۱۶میلیارد جمع کمک های نقدی و غیرنقدی ما بوده است. طبق برآوردها خیران ۴۰هزار تومان در سال، ۳۳۰۰تومان در ماه و ۱۱۰ تومان در هر روز به هر نفر از مددجویان تحت پوشش ما کمک می کنند.
کوزه گر در اولین همایش نیکوکاری و خیرجمعی که در مرکز خیریه معلولان وحدت برگزار شد با بیان اینکه جامعه سالم، مامن آرامش و بستر رشد و شکوفایی استعدادهاست گفت: برای آنکه بخواهیم جامعه‌ای سالم داشته باشیم باید از بار آسیب ها بکاهیم. خیران حوزه سلامت اجتماعی در جهت کاهش این آسیب‌ها گام بر می‌دارند و باید نهضت کار خیر در حوزه سلامت اجتماعی را نهادینه کنیم.

وی افزود: برای آنکه جامعه سالمی داشته باشیم گام اول ایجاد همدلی، گام دوم عمل به سیاست های بهزیستی است که بارها اعلام شده است. در همین راستا سه استراتژی کاهش و پیشگیری آسیب ها، اقدام به موقع و یاری طلبیدن از مردم از سوی بهزیستی مدنظر است.

قائم مقام مشارکت های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه باید ابتدا به خیران نشان دهیم که چه کاری انجام می‌دهیم گفت: بیش از دو میلیون و ۳۰۰ هزار مددجو تحت پوشش هستند که یک میلیون و ۳۰۰هزار نفر از آنها معلول اند.از شمار معلولان، ۴۵۰هزار نفر دارای معلولیت جسمی اند، ۳۰هزار نابینای شدید، ۱۳۸خانوار ۵معلوله، ۲۶خانوار شش معلوله و ۴خانوار هفت معلوله هستند.

کوزه گر افزود: همچنین ۲۱هزار و ۵۰۰نفر معلول ضایعه نخاعی هستند و صد هزار معلول خارج از بهزیستی از امکانات ما استفاده می‌کنند. همچنین ۳۰هزار دانش آموز معلول و ۱۵هزار دانشجوی معلول داریم.

وی با اشاره به وجود ۳۶هزار و ۵۰۰ خانواده با فرزند چندقلو گفت: تعدادی هم خانواده دوقلویی پشت نوبت داریم.

قائم مقام مشارکت های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه با آسیب های دائمی روزافزون روبروییم که هرروز به شمار آنها افزوده می شود عنوان کرد: سالانه ۳۰هزار معلول در کشور متولد می‌شود که نشان دهنده بی توجهی به آزمایش‌های قبل ازدواج و ازدواج های فامیلی است. آیا به اعتبار بهزیستی برای پوشش این افراد در هر سال اضافه می‌شود؟.

وی ادامه داد: ۱۸درصد مرگ و میر ما ناشی از حوادث رانندگی است و سالانه ۱۵تا ۲۰هزار نفر را به کام مرگ می کشاند. خانواده بسیاری از این افراد بی سرپرست شده و وارد خانواده بهزیستی می‌شوند. طی ۱۸سال گذشته ۴۵۹هزار نفر در تصادفات کشته و چند میلیون نفر معلول شده اند.

کوزه گر به آمار طلاق نیز اشاره کرد و گفت: روزانه ۴۹۳ طلاق ثبت می‌شود. به عبارتی هرساعت ۲۱طلاق در کشور به ثبت می‌رسد. بخشی از این زنان مطلقه دچار آسیب می‌شوند و نیازمند حمایت بهزیستی هستند.

وی با اشاره به اینکه در شش ماهه اول امسال میزان مشارکت های مردمی ۲۹درصد رشد داشته است گفت: این کمک ها متمرکز به حسابی واریز نمی‌شود و آمار کشوری است که مردم به مراکز می‌روند و کمک می‌کنند. ۳۱۶میلیارد جمع کمک های نقدی و غیرنقدی ما بوده است. طبق برآوردها خیران ۴۰هزار تومان در سال، ۳۳۰۰تومان در ماه و ۱۱۰ تومان در هر روز به جامعه تحت پوشش ما کمک می کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایول ماشاالله رکورد اول جهانیم بااین اوضاع گرانی بیکاری اختلاس بزرگ دیگ همه قاطی کردن خب

    • بدون نام

      یه مشت جوان اغده ای که به ارزوهاشون نرسیدن

    • حامد

      تو فقر فلاکت بدبختی کشتار تصادفات بیکاری بی عدالتی بیماری سکته قلبی و مغزی و فقر مالی و ثروت تو دنیا اول هستیم.

    • بدون نام

      بیشترش به خاطر مشکلات اقتصادیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج