۶۲۶۴۰۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دایی: مطمئنم سایپا به روزهای اوجش برمی‌گردد

مربی تیم فوتبال سایپا اطمینان دارد که این تیم به روزهای اوجش بازمی‌گردد و نتایج خوبی کسب خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم: محمد دایی درباره شکست تیمش برابر پرسپولیس در هفته یازدهم لیگ برتر گفت: ما در این مسابقه شرایط خاصی داشتیم. متأسفانه شش هفت بازیکن را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم و همین موضوع در روند تیمی ما تأثیر منفی داشت. با اینکه غایبان زیادی داشتیم، اما از لحاظ فنی پابه‌پای پرسپولیس بازی کردیم و دلیل شکست ما این بود که اشتباهات فردی داشتیم.

مربی تیم فوتبال سایپا ادامه داد: سایپا امسال بابت اشتباهات فردی خیلی ضرر کرده است. من قبلاً هم گفتم که تیم ما جوان است و بازیکنان جوان سایپا نیاز به کسب تجربیات بیشتری دارند. البته من قبلاً هم به این موضوع اشاره کردم که کادر فنی به این بازیکنان اعتقاد دارد و مطمئنم که سایپا به روزهای خوبش خواهد رسید.

وی همچنین خاطر نشان کرد: ما در چند پست نیاز به تقویت داریم و مطمئناً در نیم فصل سرمربی تیم در مورد جذب بازیکن تصمیم خواهد گرفت.

دایی در خصوص دعوت‌شدن تعدادی از بازیکنان سایپا به تیم ملی که با انتقاد برخی روبه‌رو شده است، گفت: در این مورد مربیان تیم ملی باید صحبت کنند و مطمئن باشید هیچ بازیکنی الکی به تیم ملی دعوت نمی‌شوند. در ضمن آنهایی که انتقاد می‌کنند بدانند که ما تیم ششم جدول هستیم و در انتهای جدول قرار نداریم.

وی در خاتمه یادآور شد: ما چند مساوی هم به‌دست آوردیم که واقعاً بازی‌های بسیار سختی بودند. بحث بازی با پرسپولیس هم که جداست و ما هفت بازیکن‌مان را در اختیار نداشتیم و با یک تیم نیم بند مقابل پرسپولیس بازی کردیم. طبیعتاً مربیان تیم ملی عملکرد بازیکنان را دیده‌اند و کسی بی‌جهت دعوت نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج