۶۲۶۴۷۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مطهری: از خودم انتظار بیشتری دارم

مهاجم تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: واقعیت این است که انتظار بیشتری از خود دارم و امیدوارم بتوانم در مسابقات بعدی عملکرد بهتری داشته باشم.

خبرگزاری تسنیم: ارسلان مطهری با اشاره به پیروزی پارس جنوبی برابر سپیدرود رشت و حضور این تیم در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر اظهار داشت: ما برابر سپیدرود بازی خوبی انجام دادیم و در نهایت به هدفی که می‌خواستیم، دست پیدا کردیم. ما بازی به بازی جلو می‌رویم و هدف‌مان این است که این روند را ادامه دهیم. خوشبختانه تا الان نتایج خوبی گرفته‌ایم و این در حالی است که خیلی‌ها تصور می‌کردند بردهای ما اتفاقی است. الان اما ثابت کرده‌ایم که تیم خوبی هستیم و نتایجی که گرفتیم، اتفاقی نبوده است.

مهاجم تیم فوتبال پارس جنوبی در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش می‌تواند در لیگ امسال قهرمان شود، گفت: صحبت کردن در مورد قهرمانی خیلی زود است. ما دنبال این هستیم که بازی‌های زیبایی انجام دهیم تا هواداران از تماشای مسابقات پارس جنوبی لذت ببرند. هدف‌مان این است که این روند را ادامه بدهیم و به چیزی غیر از این فکر نمی‌کنیم.

وی در پاسخ به پرسشی در مورد عملکردش در پارس جنوبی تصریح کرد: من دیر به تیم ملحق شدم و نسبت به بازیکنان دیگر شرایط متفاوتی داشتم. از طرفی چند هفته پیش هم مصدوم شدم، ولی خوشبختانه الان در شرایط خوبی قرار دارم. واقعیت این است که انتظار بیشتری از خود دارم و امیدوارم بتوانم در مسابقات بعدی عملکرد بهتری داشته باشم.

مطهری در واکنش به اینکه برخی معتقدند پرسپولیس و پارس جنوبی مدعیان اصلی قهرمانی هستند، گفت: جدول نشان می‌دهد که فعلاً پرسپولیس اصلی‌ترین رقیب ماست، ولی مطمئناً نمی‌توان آینده را پیش‌بینی کرد. قطعاً تیم‌های دیگر هم شانس‌شان را برای قهرمانی امتحان می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج