۶۲۶۴۸۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم «جنایت و مکافات»

نخستین نمایش بین‌المللی «ماجرای نیمروز»

«ماجرای نیمروز» ساخته محمد حسین مهدویان و به تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی در هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم «جنایت و مکافات» روی پرده می‌رود.

فیلم‌نت نیوز: «ماجرای نیمروز» ساخته محمد حسین مهدویان و به تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی در هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم «جنایت و مکافات» روی پرده می‌رود.
نخستین نمایش بین‌المللی «ماجرای نیمروز»
«ماجرای نیمروز»، به پخش‌کنندگی بنیاد سینمایی فارابی، در نخستین نمایش خارجی، در هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم جنایت و مکافات در بخش «مقیاس عدالت» به نمایش در می‌آید.

این رویداد سینمایی به همت دانشکده حقوق دانشگاه استانبول، با همکاری سینماگران و سازمان‌های دولتی و غیردولتی راه‌اندازی شده است.

جشنواره بین‌المللی فیلم «جنایت و مکافات» از ۱۲ تا ۱۸ آبان سال جاری در شهر استانبول برگزار می‌شود.

«ماجرای نیمروز» فیلمی به کارگردانی محمدحسین مهدویان است که فیلمنامه‌اش توسط محمدحسین مهدویان و ابراهیم امینی نوشته شده و تهیه‌کنندگی آن را سید محمود رضوی بر عهده داشته است.
این فیلم در تاریخ ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ در سینماهای ایران اکران شد و موضوع آن به ترورهای سازمان مجاهدین خلق ایران در سال ۱۳۶۰ و اتفاقات بعد از عزل ابوالحسن بنی صدر می‌پردازد.

مهرداد صدیقیان، احمد مهران‌فر، هادی حجازی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، محیا دهقانی، لیندا کیانی، حسین مهری، جواد عزتی و مهدی پاکدل بازیگران «ماجرای نیمروز» هستند.
جوایز فیلم «ماجرای نیمروز»

این فیلم محصول سال ۱۳۹۵ است و در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره، سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه ملی و سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران شد. همچنین بهزاد جعفری طادی برنده سیمرغ بلورین بهترین طراحی صحنه و لباس شده‌است.

«ماجرای نیمروز» در هفدهمین جشن دنیای تصویر جایزه بهترین کارگردانی (محمد حسین مهدویان)، جایزه بهترین تدوین (سجاد پهلوان زاده) و جایزه بهترین بازیگر مرد (جواد عزتی) را دریافت کرد. همچنین در یازدهمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی نیز تندیس بهترین طراحی صحنه و لباس (بهزاد جعفری طادی)، تندیس بهترین طراحی چهره‌پردازی (محسن دارسنج)، تندیس بهترین بازیگر مرد (هادی حجازی فر)، دیپلم افتخار بهترین تدوین (سجاد پهلوان زاده) و دیپلم افتخار بهترین کارگردانی (محمدحسین مهدویان) را از آن خود کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج