جاباما
۶۲۶۴۹۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

راه‌های منتهی به عراق شلوغ شد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی و جوی محورهای مواصلاتی منتهی به مرزهای عراق را تشریح کرد.

خبرگزاری تسنیم: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی و جوی محورهای مواصلاتی منتهی به مرزهای عراق را تشریح کرد.
سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به ترافیک پرحجم تمام محورهای منتهی به مرزهای عراق اظهار کرد: در حال حاضر گزارش‌های دریافتی و تصاویر دوربین‌های نظارتی از محورهای مواصلاتی منتهی به مرزهای عراق، گویای ترافیک پرحجم در این محورها است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: در حال حاضر محورهای منتهی به مرز مهران شامل ایلام به مهران و دهلران به مهران دارای ترافیک پرحجم و در عین حال روان هستند.

وی گفت: همچنین در محور حمیل به ایلام، بستان به چزابه و خرمشهر به شلمچه شاهد ترافیک پرحجم خودروها و وسائل نقلیه عمومی هستیم.

رحمانی خاطرنشان کرد: خوشبختانه علی‌رغم این ترافیک پرحجم در تمامی محورهای منتهی به مرزهای عراق، هیچ گره ترافیکی گزارش نشده است و تردد در این محورها در هر دو مسیر رفت و برگشت باز است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در پایان با اشاره به آخرین وضعیت جوی در این محورها نیز گفت: هم اکنون گزارش‌هایی از افزایش گرد و غبار و غلظت آلاینده‌ها در محورهای استان ایلام اعلام شده است که لازم است رانندگان در هنگام تردد از محورهای این استان، دقت بیشتری داشته باشند.

به گفته رحمانی ظرفیت پارکینگ‌ها در مرز مهران، جوابگوی زائران است و مشکلی در این بخش گزارش نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج