۶۲۶۵۱۸
۱ نظر
۵۰۳۲
۱ نظر
۵۰۳۲
پ

دادخواست علیه بازیگر «منچستر بای د سی»

اتهام تجاوز جنسی، اینبار علیه کیسی افلک

در حالی که بعد از رسوایی هاروی واینستاین سونامی افشاگری درباره آزار جنسی چهره‌های سرشناس هالیوود به راه افتاده، یک کارگردان با به امضا گذاشتن دادخواستی اینترنتی خطاب به آکادمی علوم و هنرهای سینمایی و رئیس این نهاد قصد دارد مانع از حضور کیسی افلک برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد سال گذشته در مراسم امسال به دلیل ارتکاب آزار و اذیت جنسی شود.

آی سینما: در حالی که بعد از رسوایی هاروی واینستاین سونامی افشاگری درباره آزار جنسی چهره‌های سرشناس هالیوود به راه افتاده، یک کارگردان با به امضا گذاشتن دادخواستی اینترنتی خطاب به آکادمی علوم و هنرهای سینمایی و رئیس این نهاد قصد دارد مانع از حضور کیسی افلک برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد سال گذشته در مراسم امسال به دلیل ارتکاب آزار و اذیت جنسی شود.
اتهام تجاوز جنسی، اینبار علیه کیسی افلک

کمرون باسرت این نامه را برای امضا در اینترنت منتشر کرده و ادعا کرده که در سال ۲۰۱۰ هنگامی که افلک مشغول بازی در فیلم مستند-داستانی «من هنوز اینجام» بوده، دو زن همکارش را با فرستاذدن پیام‌های تهدیدآمیز و پیشنهادهای بی‌شرمانه مورد آزار قرار داده است.

به گزلارش ایندی وایر، این ادعا که باسرت به آن اشاره کرده، باعث شده بود دو شکایت از سوی ماگدالنا گورکا فیلمبردار و آماندا وایت تهیه کننده آن فیلم علیه افلک طرح شود. بازیگر برنده اسکار این اتهام‌ها را رد کرد و هر دو پرونده به دادگاه نرسیدند. افلک سال گذشته برای بازی در فیلم «منچستر بای د سی» برنده اسکار شد.

بر اساس سنت آکادمی، برنده اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد در مراسم اهدای جوایز سال بعد، اسکار بهترین بازیگر زن را اهدا می‌کند و حالا کمرون باسرت قصد دارد با درخواستی که مطرح کرده، مانع از حضور کیسی افلک در مراسم اسکار ۲۰۱۸ شود: «اهدای جایزه در مراسم اسکار افتخاری‌ست که کیسی افلک لایق آن نیست. به آکادمی بگویید کار درست را انجام دهد.»

باسرت که فیلم‌های «جیوتا» و «۴۸ ساعت اخیر» و سریال «شام با مامان» را ساخته معتقد است فیلم‌ها وقتی بهتر می‌شوند که تنوع جنسیتی عوامل و سازندگان بیشتر شود و تا وقتی زن‌ها در محل کار مورد آزار قرار می‌گیرند، این اتفاق نمی‌افتد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مسعود

      فکر کردم منظورتون بن افلکه دلم یهویی ریخت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج