۶۲۶۵۲۳
۴ نظر
۵۰۱۸
۴ نظر
۵۰۱۸
پ

قتل پیرمرد حین سرقت دستگاه سنگ فرز

مردی که متهم به قتل پیرمرد حین سرقت دستگاه سنگ فرز است مدعی شد به خاطر تشابه ظاهری با قاتل اصلی بازداشت شده است.

خبرگزاری تسنیم: ساعت ۱۶ یکم اسفند ماه ۹۴، وقوع یک فقره سرقت منجر به جنایت در خیابان ابوذر، ۱۲ متری جنوبی، شهید شهسوار حقیقی به کلانتری ۱۶۱ ابوذر اعلام شد.

با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد که پیرمردی هفتاد و شش ساله به نام حبیب‌الله حین درگیری با سرنشین یک دستگاه خودروی پراید که اقدام به سرقت از یک ساختمان نیمه‌ساز کرده بود، به قتل رسیده است.
قتل پیرمرد حین سرقت دستگاه سنگ فرز

با اعلام مراتب به بازپرس کشیک قتل پایتخت تحقیقات درباره این پرونده آغاز شد، با شناسایی تعدادی از شاهدان که صحنه فرار سارق از محل سرقت را دیده بودند تحقیقات از این افراد در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

شاهدان در اظهاراتی مشابه گفتند که مقتول پس از اطلاع از سرقت یک دستگاه فرز سنگ توسط فردی ناشناس از داخل یک ساختمان نیمه‌ساز، اقدام به تعقیب سارق کرده و سارق پس از ارتکاب سرقت و خروج از ساختمان، سوار یک دستگاه خودرو پراید سواری شده و اقدام به فرار کرده است که در این زمان مقتول از پنجره سمت شاگرد راننده به خودروی پراید آویزان شده بود.

بنابر اظهارات شاهدان صحنه جنایت، سارق با انجام حرکات مارپیچ و ایجاد تصادف عمدی با تعدادی از خودروهای پارک شده در محل، باعث ایراد صدمات شدید و نهایتاً رها شدن مقتول از خودرو و برخورد شدید وی از ناحیه سر با زمین و مرگ وی شده و بلافاصله پس از این اقدام از محل فرار کرده بود.

همزمان با شناسایی خودروی پراید، کارآگاهان به محل سکونت صاحب خودرو در منطقه خانی‌آباد مراجعه و مطلع شدند که خودروی پراید دو روز قبل از وقوع جنایت‌، از مقابل منزل صاحب خودرو سرقت شده است.

در ادامه رسیدگی به پرونده و با بررسی دقیق دوربینهای مداربسته به دست آمده از محل وقوع سرقت خودرو همچنین بهره‌گیری از اطلاعات به دست آمده از شاهدان صحنه جنایت، کارآگاهان موفق به شناسایی تصویر فردی حدوداً چهل ساله با شلوار جین آبی و لباس مشکی شدند که پس از سرقت پراید اقدام به سرقت منجر به جنایت از ساختمان نیمه‌ساز کرده است.

با توجه به ادامه رسیدگی به پرونده و به منظور شناسایی و دستگیری متهم پرونده، دستور انتشار بدون پوشش تصویر به دست آمده از این شخص توسط مقام قضایی صادر شد.

تحقیقات درباره این پرونده و بازداشت متهم فراری ادامه داشت تا اینکه دو روز قبل یک متهم درباره این پرونده بازداشت و پیش از ظهر امروز به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد.

متهم بازداشت شده در اظهاراتش به بازپرس امور جنایی تهران مدعی شد که قتل پیرمرد کار وی نیست و وی در زمان وقوع قتل در کمپ ترک اعتیاد بوده و صرفاً به خاطر تشابه با چهره قاتل بازداشت شده است.

سرانجام متهم بازداشت شده با دستور قاضی ایلخانی؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت در اختیار مأموران اداره آگاهی قرار گرفت و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی گلپا

      خدا لعنتش کنه اون پس فطرت قاتل ،خدا روحش راشاد کنه اون مقتول که تا پای جونش وظیفه اش رو انجام داد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا ال کنه
        خدا بل کنه

    • مهدی گلپا

      از مسئوال محترم تقاضادارم بنده درچندین نوبت احضارنظر کرده ام منتها چاپ نشده درهیچ کدام نظریه ها خلاف عفت وعرف وشریعت نبوده لذا لطف بفرمائید اشکال چه بوده که چاپ نفرمودید با کمال سپاس وتشکر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دفعه بعدی به جای احضارنظر سعی کن اظهار نظر کنی. شاید منتشر بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج