۶۲۶۵۴۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کی روش: درهای تیم ملی باز است

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان اعتقاد دارد که فرصت مناسبی در اختیار این تیم است تا با تیم‌هایی از قاره آمریکا رویارویی کند.

خبرگزاری تسنیم: کارلوس کی روش بعد از اعلام اسامی بازیکنان برای انجام دو دیدار دوستانه و اهمیت بازی‌های پیش‌روی تیم ملی (بازی با پاناما ۱۸ آبان و ونزوئلا ۲۲ آبان) به سایت فدراسیون فوتبال گفت: اردوی خیلی خوبی را برگزار کردیم. بازیکنان زیادی داریم که توانایی این را دارند که به تیم ملی دعوت شوند.

وی ادامه داد: ما فرصت مناسبی را به دست آوردیم تا با تیم‌هایی که به سبک قاره آمریکا بازی می‌کنند، رویارویی کنیم. این برای بازیکنان ما خیلی مهم است و سعی داریم از این موقعیت به نحو احسن بهره ببریم تا آماده‌سازی مناسبی برای رقابت‌های جام جهانی داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی در خصوص برگزاری اردوی تهران اظهار داشت: تمرینات خوبی را در این چند روز در تهران انجام دادیم و بازیکنان عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشتند. همانطور که دیده شد نه تنها ما این فرصت را به دست آوردیم که این بازیکنان را آزمایش کنیم، بلکه می‌دانیم بازیکنانی مانند مجید حسینی و سایر بازیکنان برای آماده‌سازی می‌توانند به تیم ملی دعوت شوند.

کی‌روش خاطرنشان کرد: متأسفانه نتوانستیم تمام بازیکنان را در لیست نهایی داشته باشیم، اما در واقع مشاهدات ما ادامه پیدا می‌کند و همانطور که قبلاً گفته‌ام درهای تیم ملی به روی بازیکنانی که ثابت کنند می‌توانند در تیم ملی حضور داشته باشند، همیشه باز است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج