جاباما
۶۲۶۵۹۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

فتح‌آبادی: نمی‌دانم چرا فقط ما را محروم کرده‌اند

سرپرست تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان تاکید کرد او و مدیرعامل این باشگاه فعلا فقط یک جلسه از سوی کمیته اخلاق محروم شده‌اند.

خبرگزاری تسنیم: رضا فتح‌آبادی در خصوص محرومیت خودش و مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان به دلیل حواشی پیش آمده در دیدار این تیم مقابل خونه‌به‌خونه بابل در هفته یازدهم لیگ دسته اول، اظهار داشت: من نمی‌دانم کمیته اخلاق چرا ما را محروم کرده است. حکمی تاکنون به دست ما نرسیده، اما در تماسی که با هیئت فوتبال استان داشتم متوجه شدم که حکم تعلیق یک جلسه‌ای من و مدیرعامل باشگاه به دست آنها رسیده است.

وی ادامه داد: در دیدار مقابل خونه‌به‌خونه ما میزبان بودیم، اما مسئول برگزاری هیئت فوتبال استان بود، نه باشگاه گل‌گهر. ورزشگاه امام علی نیز متعلق به هیئت فوتبال است، نه ما. من به عنوان سرپرست مسئول بازیکنان و تیمم هستم و اتفاقات دیگر به من ربطی ندارد.

سرپرست تیم گل‌گهر سیرجان در ادامه با بیان اینکه از علت محرومیت خود بی‌اطلاع است، تصریح کرد: سؤال من از کمیته اخلاق این است، چرا من و مدیرعامل گل‌گهر را تعلیق کرده‌اند، اما برای سرپرست و مدیرعامل خونه‌به‌خونه حکمی نداده‌اند. درست است میزبان ما بودیم، اما برگزار کننده جای دیگر بوده است.

فتح‌آبادی گفت: کمیته اخلاق نباید با آبروی اشخاص بازی کند. نمی‌فهمم چرا جواهری (مدیرعامل باشگاه گل‌گهر) محروم شده است. فعلاً ما یک جلسه از همراهی تیم خود محروم هستیم تا روز سه‌شنبه در کمیته اخلاق حاضر شویم و توضیحات خود را ارائه دهیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج