۶۲۶۶۱۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رحمتی يا احمدی در سپاهان

با توجه به عملکرد فاجعه بار «لي اوليويرا» گلر برزيلي سپاهان، اين روزها گمانه زني در مورد تمايل سپاهان به خريد يک گلر در نيم فصل افزايش يافته است.

سایت روزنامه گل: با توجه به عملکرد فاجعه بار «لي اوليويرا» گلر برزيلي سپاهان، اين روزها گمانه زني در مورد تمايل سپاهان به خريد يک گلر در نيم فصل افزايش يافته است.

يکي از گزينه هايي که اين روزها شايعه در مورد حضور او در اصفهان زياد شده سيد مهدي رحمتي گلر استقلال تهران است. در اين روزها زياد در مورد او در رسانه ها و کانال هاي تلگرامي شايعه ساخته و پرداخته مي شود. شايد بدبين‌ترين هوادار استقلال هم نمي‌توانست سرنوشت اين فصل رحمتي را پيش‌بيني کند. کاپيتان استقلال مجبور است براي اينکه سوژه خبرنگاران و رسانه‌ها نشود با شالي اکثر صورت خود را بپوشاند تا فرداي بازي مجبور نشود رسانه‌ها را ورق بزند و صورت خود را به‌عنوان سوژه يک آنها در صفحه ببيند. لبخند زدن رحمتي در بازي با پارس جنوبي او را از ترکيب استقلال دور کرد و باعث اخراج موقت او شد اما کاپيتان استقلال حاضر نيست با اين بهانه کنار برود.

مهدي رحمتي برگشت و حالا در کنار ساير نيمکت نشين‌هاي استقلال فقط نظاره‌گر بازي است. مرد آلماني هم حسين حسيني را به او ترجيح مي‌دهد اما اين پايان ماجراي آقاي کاپيتان نيست و بعد از کنار گذاشتن «درموت» از کادرفني استقلال، دوباره پاي او وسط مي‌آيد. پست‌هاي جنجالي مربي ايرلندي نشان مي‌دهد که اختلافاتي با رحمتي داشته است. وقتي حرف‌هاي درموت را کنار حرف‌هاي مربيان قبلي استقلال مي‌گذاري تازه متوجه مي‌شوي که همه آنها از يک جنس است. کاپيتان استقلال اين روزها حال خوشي ندارد. مرد اول ميدان استقلال جايگاهش را از دست داده و اينطور که از شواهد پيداست يکي از گزينه‌هايي است که نيم فصل با او خداحافظي مي‌کنند. البته رحمتي در مصاحبه‌اي اعلام کرده است که يکسال ديگر با استقلال قرارداد دارد و از اين تيم نمي‌رود اما اگر شرايطي مشابه مجتبي جباري براي او در تيم فراهم شود از دست او کاري بر نمي‌آيد. نکته اينجاست که از همين حالا تيم‌هاي جديدي را براي او رديف کرد‌ه‌اند اما گزينه‌هاي احتمالي هم حضور رحمتي را در تيمشان رد کردند. يکي از اين گزينه‌ها سايپا بود که علي دايي اعلام کرد قصد جذب رحمتي را ندارد. فقط سپاهان تا حالا در مورد او تکذيبيه اي را منتشر نکرده است.

اين روزها صحبت‌هاي زيادي در زمينه فهرست خروجي استقلالي‌ها مي‌شود و عجيب آن است که نام کاپيتان اول اين تيم هم لا به لاي اسامي ديده مي‌شود، اتفاقي که به زعم فوتبالي‌ها امري بعيد و دور از تصور است اما با حضور «وينفرد شفر» نمي‌توان چندان اين مسئله را بعيد دانست. چند روز پيش در گزارشي اعلام کرديم که رحمتي از زمان ترک سپاهان و حضور در استقلال در دو مقطع خواستار حضور مجدد در اصفهان و پوشيدن پيراهن سپاهان شد و توضيح داديم که بنا به دلايلي اين خواسته او محقق نشد. حالا دوباره ارتباطي بين او و برخي مسئولان سپاهان برقرار شده است و او به شدت مي خواهد که به يک تيم سرشناس برگردد تا دوباره خود را ثابت کند. بايد ديد نظر نهايي «زلاتکوکرانچار» در مورد سيد چيست.

گزينه ديگري که هم سپاهاني ها نيم نگاهي به او دارند و هم خود او خيلي تمايل به بازگشت به سپاهان دارد، رحمان احمدي گلر فعلي پيکان تهران است. وي که در چند بازي اخير نيمکت نشين گلر جوان خودروسازان شده هميشه در مصاحبه هاي خود ارادت ويژه اش به سپاهان را اعلام مي کند و به شدت دوست دارد که دوباره زردپوش شود و حتي درخواست خود به مسئولان پيکان براي جدايي در نيم فصل را نيز اعلام کرده است.

بايد ديد در نهايت کداميک از اين گلرها موفق به جلب نظر کرانچار و البته دريافت رضايتنامه مي شوند تا چهارچوب دروازه زردهاي اصفهاني از خطر بزرگي به نام اوليويرا نجات يابد. در روزهاي آينده در مورد ساير گزينه هايي که شانس حضور در چهارچوب دروازه سپاهان در نيم فصل دارند خواهيم نوشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج