جاباما
۶۲۶۶۲۲
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

اقدامات اورژانس برای برگزاری راهپیمایی اربعین

سرپرست سازمان اورژانس کشور گفت: با اقداماتی نظیر راه اندازی و آماده باش ۲۳۰۰ پایگاه اورژانس و ۳۳ بالگرد اورژانس و فعالیتهای بهداشت محیط و مدیریت بیماری های واگیر، امر تسهیل گری در اجرای مراسم راهپیمایی اربعین عملیاتی می شود.

خبرگزاری ایلنا: پیرحسین کولیوند درباره محورهای اصلی اقدامات سازمان اورژانس کشور در مراسم اربعین حسینی گفت: اقدامات اورژانس کشور در هفت محور اصلی طراحی شده که اولین محور ترویج فرهنگ اربعین است که یک وجه اشتراک بین کارکنان اورژانس، پزشکان و متخصصان و مردم محسوب می شود.

وی افزود: محور دوم نظم و امنیت است که نمود آن در انجام مانور و تشکیل تیم‌های واکنش سریع و CBRN مشخص است و در بحث فن‌آوری اطلاعات نیز ستاد هدایت درمان برای هماهنگی بین تیم‌ها راه اندازی شده است.

سرپرست سازمان اورژانس ادامه داد: در محور سوم رعایت سنت‌ها و ارزش‌های ملت عراق در دستور کار است که با تشکیل جلسات با طرف عراقی، توافقات خوبی صورت گرفت و تفاهم‌نامه‌ای در ۱۵ بند به امضا رسید.

کولیوند خاطرنشان کرد: محور بعدی مردم محوری است، به این صورت که مردم خودشان باید برای برگزاری هرچه بهتر مراسم و راهپیمایی اربعین حسینی کمک کنند و البته همکاران ما در بخش اورژانس و بهداشت و درمان، داوطلبانه برای خدمت به زائرین اربعین حسینی حضور پیدا کردند و در این راستا از بسیج و سازمان‌های مردم نهاد استفاده کردیم.

وی ادامه داد: محور دیگر، تسهیل‌گری است که با اقداماتی نظیر راه‌اندازی و آماده‌باش ۲۳۰۰ پایگاه اورژانس و ۳۳ بالگرد اورژانس، آماده باش بیمارستان‌ها و مباحث بهداشتی و مدیریت بیماری‌های واگیر و غیره عملیاتی می‌شود. مدیریت انتظار، محور بعدی اقدامات ما است که در کل کشور چهار ستاد و در کشور عراق نیز قرارگاه هایی را تشکیل دادیم و اتاق های فرماندهی و عملیاتی را کاملا فعال کردیم؛ در این راستا صدا و سیما کمک های زیادی کرد، تا متوجه شویم، چه انتظاراتی از ما می رود و چه باید کرد.

کولیوند افزود: محور هماهنگی از جمله اقدامات ماست که به خوبی عملیاتی شده است و تاکنون بین نهادها و واحدها هماهنگی خوبی برقرار شده است

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج