۶۲۶۶۲۳
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

کاپیتان‌های تیم ملی در غیاب کاپیتان مسعود

علیرغم ابراز امیدواری‌هایی که پیش از این درباره بازگشت مسعود شجاعی به لیست تیم ملی وجود داشت، ستاره این روزهای پانیونیوس جایی در لیست کارلوس کی‌روش برای دیدار تدارکاتی پیش رو نداشت.

ورزش سه: مسعود شجاعی که از چندی پیش از لیست تیم ملی دور مانده بود، این روزها به ستاره اول پانیونیوس تبدیل شده و با بازوبند کاپیتانی این تیم یونانی به درخشش می‌پردازد.

در غیاب مسعود شجاعی اکنون اشکان دژآگه و سیدجلال حسینی به عنوان باتجربه‌‍ترین بازیکنان تیم ملی وظیفه کاپیتانی شاگردان کارلوس کی‌روش را عهده‌دار هستند. اشکان دژآگه که این روزها در انتظار پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی است تا امیدوار به حضور در تیمی اروپایی باشد، در کنار سیدجلال حسینی که بعد از پایان دوران مصدومیت بار دیگر به رهبر اصلی سرخپوشان تبدیل شده است، امیدوارند از دیدارهای دوستانه پیش رو به بهترین شکل برای آماده سازی تیم ملی سود ببرند.

دو بازیکنی که دومین حضور خود در جام جهانی را احتمالا پشت سر خواهند گذاشت و اینبار سودای صعود از مرحله گروهی را در سر دارند. در این بین مسعود شجاعی نیز امیدوار است بتواند شرایط بازگشت به تیم ملی را به دست آورد تا رکوردی جالب توجه و تقریبا دست نیافتنی در حضور جام جهانی به خود اختصاص دهد.
کاپیتان‌های تیم ملی در غیاب کاپیتان مسعود
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ما ستاره ی مورد نظر شما رو در اوساسونا هم دیده بودیم . الان هم که به قول شما ستاره است هم داریم میبینیم. حتی بازیکن فیکس تیمش نیست. اونهم در یونان. راستی لیگ یونان امروز در کجای فوتبال دنیا قرار دارد ؟؟؟ یونان که در رنکینگ ها از ایران ضعیف تر است! چرا این هم اصرار دارید به زور شجاعی را به تیم ملی برگردانید درحالیکه بازیکنان مناسب زیادی برای پست او داریم؟؟؟ آیا باور کنیم که نیت شما فوتبالی است ؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج