۶۲۶۶۶۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد مراسم اربعین

جانشین رئیس پلیس راه راهور ناجا محدودیت ها و ممنوعیت های تردد در محورهای استان های مجری مراسم اربعین حسینی را تشریح کرد.

خبرگزاری مهر : سرهنگ ابراهیم وهاب زاده، محدودیت ها و ممنوعیت های تردد در محورهای استان های مجری مراسم اربعین حسینی را تشریح و اعلام کرد؛

١-استان های خوزستان و چهارمحال و بختیاری

الف-تردد کلیه کامیون ها و تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختنی و فاسدشدنی از ساعت ٧ صبح روز دوشنبه مورخ ١٥ آبان ٩٦ تا ساعت ٧ روز سه شنبه ٢٣ آبان در محورهای اهواز-سوسنگرد، بستان-چزابه، اهواز-خرمشهر و شلمچه ممنوع است. ( برای شلمچه، مسیرجایگزین وجود ندارد ولی خودروهایی که قصد رفتن به خرمشهر را دارند، می توانند از مسیر اهواز-آبادان-خرمشهر و بالعکس تردد کنند.)

ب- تردد کلیه اتوبوس ها از ساعت ٧ صبح روز دوشنبه مورخ ١٥ آبان تا ساعت ٧ صبح روز سه شنبه مورخ ٢٣ آبان ٩٦ در محور هفتگل-باغملک-ایذه- دهدز-شهرکرد و بالعکس ممنوع بوده و مسیر اهواز-اندیمشک-خرم آباد-الیگودرز-اصفهان-شهرکرد و بالعکس به عنوان مسیر جایگزین تعیین شده است.

٢- استان ایلام

الف- تردد کلیه تریلرها، کامیون و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختنی و فاسدشدنی از ساعت ٧ صبح روز دوشنبه مورخ ١٥ آبان ٩٦ تا ساعت ٧ صبح روز سه شنبه مورخ ٢٣ آبان ٩٦ از محورهای دهلران-مهران، حمیل-ایلام-قلاجه-ایلام، و ایلام-مهران ممنوع است.

٣- استان لرستان

تردد کلیه تریلرها، کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختنی و فاسد شدنی از ساعت ٧ صبح روز دوشنبه مورخ ١٥ آبان ٩٦، تا ساعت ٧ صبح روز سه شنبه مورخ ٢٣ آبان ٩٦، در محورهای پلدختر-اسلام آباد و پلدختر-اندیمشک و بالعکس ممنوع است.

تبصره ١- تردد کلیه خودروهای ترانزیت به استثنای حاملین مواد سوختنی و فاسد شدنی در محورهای منتهی به مرزهای درگیر طرح اربعین، طبق مصوبه پنجاه و نهمین کمیته هماهنگی اجرای طرح های ویژه ترافیکی از تاریخ ١٠ آبان ٩٦ تا پایان ٢٥ آبان ٩٦، ممنوع است.

تبصره ٢- در صورت بروز مشکلات ترافیکی در استان های درگیر مراسم اربعین و بر اساس تدابیر ابلاغی، محدودیت تردد برای خودروهای باری حامل مواد سوختی و فاسدشدنی نیز اعمال خواهد شد.

بنا بر این گزارش مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن ١٢٠ و ٨٨٢٥٥٥٥٥(ده خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به هم وطنان عزیز کشورمان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج