۶۲۶۶۸۷
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

خدمت‌رسانی اوقاف به زائران تا ۴ روز بعد از اربعین

مدیرکل اوقاف خوزستان با بیان اینکه موکب‌های اوقاف در شلمچه و چذابه تا ۴ روز بعد از اربعین در خدمت زائران اباعبدالله‌الحسین (ع) هستند، گفت: بر اساس مشاهداتی که داشتیم ظاهراً امسال تعداد موکب‌داران افزایش داشته است.

خبرگزاری فارس: حجت الاسلام سید محمد طباطبایی درباره خدمت‌رسانی این اداره‌کل به زائران اربعین حسینی گفت: موکب اوقاف و امور خیریه در سومین سال پیاپی در مرز چذابه و همچنین شلمچه برپا شده است.
وی افزود: در شلمچه، استان‌های بوشهر، فارس و هرمزگان و همچنین در چذابه استان‌های خوزستان، کرمان، اصفهان و یزد حضور دارند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان تصریح کرد: ادارات کل اوقاف برای راه‌اندازی مواکب خدمت‌رسانی به زائران حسینی از محل اجرای نیت واقفان (موقوفاتی که در راستای سیدالشهدا) و هم از محل کمک‌های مردمی و خیران بهره‌مند شده‌اند.
طباطبایی با اشاره به توزیع ۳ وعده صبحانه، ناهار و شام در موکب‌های اوقاف در چذابه و شلمچه گفت: این موکب‌ها به‌صورت رسمی از روز ششم آبان کار خود را شروع کرده‌اند و تا ۴ روز بعد از اربعین در خدمت زائران اباعبدالله‌الحسین (ع) هستند.
وی با اشاره به پیش‌بینی افزایش زائران نسبت به سال گذشته یادآور شد: براساس مشاهداتی که داشتیم ظاهراً امسال تعداد موکب‌ها افزایش داشته و میزان استقبال مردمی هم برای سفر اربعین خیلی بیشتر شده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان گفت: کارهای فرهنگی از جمله برپایی نماز جماعت، استفاده از مُبلغان دینی برای پاسخگویی به شبهات زائران، پخش واقعه کربلا با دوربین سه بُعدی و همچنین غرفه کودکان نیز در موکب اوقاف انجام می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      ۴روز. روزی فقط ۲۰۰۰۰تومان هزینه وضربدر ۲۰۰۰۰۰۰نفر.این همه پول رااوقاف می‌پردازند ۱۶۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰تومان .....این هزینه نان وپینر وتخم مرغ و چای میباشد.صبحانه ناهار شام هزینه ایاب وذهاب جدا می‌باشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج