۶۲۶۶۹۰
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

دود گرفتگی در بیمارستان کودکان بندرعباس

ساعتی پیش در اثر پخت و پز والدین یکی از کودکان بستری در بخش اونکولوژی (سرطانی) در آشپزخانه و بی‌احتیاطی وی، غذا سوخته و دود غلیظ ایجاد می‌شود و طبقه سوم دچار دود گرفتگی می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: ساعتی پیش در اثر پخت و پز والدین یکی از کودکان بستری در بخش اونکولوژی (سرطانی) در آشپزخانه و بی‌احتیاطی وی، غذا سوخته و دود غلیظ ایجاد می‌شود و طبقه سوم دچار دود گرفتگی می‌شود.

رئیس بیمارستان کودکان بندرعباس بابیان اینکه آتش‌سوزی در کار نبوده فقط دود گرفتگی ایجادشده بود، افزود: ساعاتی پیش در اثر بی‌احتیاطی و سوختن غذا که توسط یکی از همراهان بیمار در آشپزخانه طبقه سوم صورت می‌گرفت، دود نسبتاً غلیظی در همان طبقه ایجاد شد که بلافاصله برای پیشگیری از ایجاد مشکل برای بیماران بستری، به‌فوریت اقدام به تخلیه بیماران نموده و به ساختمان شماره یک منتقل شدند.
دود گرفتگی در بیمارستان کودکان بندرعباس

دکتر ناظمی خاطرنشان کرد: هیچ آسیبی به بیماران وارد نشده ، روند درمانی بیماران در حال انجام است و مراقبت‌ها بدون کمی و کاستی صورت می‌گیرد.

وی بابیان اینکه بلافاصله بیماران بستری در طبقه سوم شامل ، ۱۱ بیمار اونکولوژی و ۲۷ نوزاد از طبقه سوم خارج‌شده و با فراخواندن آتش‌نشانی دود گرفتگی برطرف شد، اضافه کرد: به‌زودی بیماران از ساختمان شماره یک به ساختمان شماره سوم بازگردانده شده و مشکل خاصی وجود ندارد.

دکتر ناظمی در پایان با اشاره به اینکه وضعیت هم‌اکنون عادی است و بیماران تا ساعتی دیگر به بخش بازگردانده خواهند شد، عنوان کرد: به هیچ بیماری آسیب وارد نشده است.

هم‌اکنون دکتر عبدالله غریب زاده، معاونت درمان و دکتر کاووس دیندارلو معاون توسعه و مدیر حراست دانشگاه به همراه رئیس بیمارستان در حال بازدید از بیمارستان و بررسی وضعیت بیماران هستند. این بیمارستان دارای ۱۵۴ تخت فعال است.
دود گرفتگی در بیمارستان کودکان بندرعباس

اتصالی هود در بیمارستان کودکان اطفا شد

در همین خصوص معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی بندرعباس افزود: اتصالی هود در بیمارستان کودکان با حضور به‌موقع و سرعت عمل آتش‌نشانان اطفا شد.

حسن امینی زاده با اشاره به اینکه حریق، به دلیل اتصالی از هود آشپزخانه بوده و عملیات اطفا انجام‌شده و آتش‌نشانان مشغول تخلیه دود هستند، خاطرنشان کرد: پس از اعلام خبر آتش‌سوزی به ستاد ۱۲۵ ، نیروهای عملیاتی از ایستگاه شماره ۳، خودشان را سریعاً به محل حریق رساندند.

وی بابیان اینکه نیروهای عملیاتی به‌محض رسیدن به محل اعلام نمودند حریق تحت کنترل است و به‌سرعت اطفا شد، اضافه کرد: این آتش‌سوزی که به دلیل اتصالی از هود آشپزخانه اتفاق افتاده بود، سریعاً خاموش شد و به هیچ بیماری آسیب وارد نشده است.

وی در پایان گفت: حضور آتش‌نشانان در محل تاکنون تنها به دلیل تخلیه دود و ایجاد هوای مطبوع جهت بیماران است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مگه هر کس اجازه ورود به آشپزخانه ی بیمارستان رو داره

    • مهدی گلپا

      خداخیرتان دهد باآشپزی مادر،، کودکان سرطانی کمتر دچار ناراحتی بابت بیماریشان می شود دمتون گرم زنده وسلامت باشید یک نفر پیدا شده با این فکر کمتر آسیب روانی مادر ببینه

    • بدون نام

      هود مشکل داشته چرا پای پدر مادر کودک بیمار رو میکشید وسط

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج