۶۲۶۶۹۷
۵۰۹۴
۵۰۹۴
پ

سفیر ایران:

مصلحت، در بسته ماندن مرز خسروی بود

سفیر ایران در عراق گفت: با توجه به ضربات و شکست های جدی نیروهای داعشی و تکفیری، ممکن بود این گروه ها در صدد انتقام بربیایند و مصلحت در این بود که فعلا از این مرز استفاده نشود.

خبرگزاری مهر: ایرج مسجدی دقایقی قبل در سخنانی با اشاره به اینکه بخش اعظمی از زائران ایرانی با سلامت و در امنیت کامل وارد عراق شده اند، گفت: کربلا مملو از زائران است و مشکل خاصی در زمان ورود زائران در مرزها وجود نداشت.

وی در ادامه با اشاره به هماهنگی های خوب بین نیروهای امنیتی، انتظامی و خدماتی ایران و عراق گفت: انتظار می رود که امسال اربعین باشکوهی در امنیت کامل داشته باشیم.

سفیر ایران در عراق به سرنوشت مرز خسروی هم اشاره و بیان کرد: مسئولین و مقامات هر دو کشور ایران و عراق مایل به بازگشایی مرز خسروی بودند و سفارت ایران هم اقدامات گسترده ای کرد که مرز خسروی به روی زوار باز شود و حتی مقدمات این کار هم فراهم شد اما نگرانی هایی وجود داشت، باتوجه به اینکه امنیت زوار مهم ترین مسئله است و ممکن بود اتفاقات و مشکلاتی پیش بیاید.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط خاصی که هنوز در این منطقه وجود دارد و ضربات و شکست های جدی نیروهای داعشی و تکفیری، ممکن بود این گروه ها در صدد انتقام بربیایند و مصلحت در این بود که فعلا از این مرز استفاده نشود.

مسجدی تاکید کرد: موضوع پایانه مرز خسروی همچنان در دستور کار قرار دارد و فکر می کنم اگر امسال هم نتوانیم نتیجه بگیریم برای سال های بعد اقداماتی که لازم است صورت می گیرد.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج