۶۲۶۷۷۶
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

بازگشایی پرونده قتل یک زن پس از ۵ سال

خانواده زن جوانی که مدتی پس ازطلاق، به علت مرموزی تسلیم مرگ شده و پرونده‌اش مختومه شده بود، با اعلام نظریه پزشکی قانونی، پس از ۵ سال به دادسرا احضار شدند.

روزنامه ایران: خانواده زن جوانی که مدتی پس ازطلاق، به علت مرموزی تسلیم مرگ شده و پرونده‌اش مختومه شده بود، با اعلام نظریه پزشکی قانونی، پس از ۵ سال به دادسرا احضار شدند.
اواسط سال ۹۱ زن میانسالی با پلیس تماس گرفت و از مرگ دخترش «مینا» در حمام خانه خبر داد.
مادر مینا به تیم جنایی گفت: «دخترم مدتی قبل از همسرش جدا شده بود و با ما زندگی می‌کرد.امروز به حمام رفته بود که چند دقیقه بعد از من یک لیوان آب خواست. ۱۰ دقیقه‌ای گذشته بود که متوجه شدم صدای آب قطع شده اما دخترم از حمام بیرون نیامد. وقتی سراغش رفتم درکمال تعجب دیدم روی زمین افتاده و نفس نمی‌کشد. با این حال از کسی شکایت نداریم چون دخترم به مرگ طبیعی جان باخته است. به نظرم فشار طلاق و اتفاقاتی که برایش افتاد باعث شد تا جان بسپارد.»
پس ازتحقیقات مقدماتی، جسد زن جوان با دستور بازپرس به پزشکی قانونی انتقال یافت. با توجه به اینکه آثار کبودی و جراحت روی بدن مینا نبود و از آنجا که خانواده‌اش نیز شکایتی نداشتند به دستور بازپرس جنایی قرار منع تعقیب پرونده صادر شد. اما پس ازاینکه مشخص شد زن جوان خفه شده است، پرونده باردیگر به جریان افتاد.

باتوجه به حساسیت موضوع به دستور بازپرس جنایی، برادر، مادر و پدر قربانی ماجرا برای تحقیقات به دادسرای جنایی تهران احضار شدند. برادر مینا در تحقیقات عنوان کرد که زمان مرگ خواهرش به یکی از شهرهای شمالی کشور رفته و در خانه نبوده است. مادر و پدر مینا نیز اظهارات قبلی‌شان را تکرار کردند. با این حال تحقیقات بازپرس جنایی برای حل معمای جنایت مرموز ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی گلپا

      اخه خفگی براثرچی کبودی وآثارضرب وشتم روی بدن مقتول نبوده مسئوالین محترم یا چاپ نکنید یا اگرچاپ می کنید خواننده رو مث هزارتُوُ در تُوُ سردرگم نکنید لطفاً

    • بدون نام

      بعد از 5 سال مشخص شد طرف خفه شده بوده فکر کنم یا یکی خواب نما شده و فهمیده زنه کشته شده یا اینکه پرونده پزشکی قانونی این خانم افتاده بوده پشت کمد حالا پیدا شده تازه فهمیدن طرف خفه شده بوده
      ببخشید من فقط تونستم به این دو مورد برسم در غیر این صورت نمیشه تصور کرد تشخیص علت مرگ یه نفر انقدر زمان ببره

    • بدون نام

      اگه خفه شده چرا قاضی منع تعقیب اعلام کرده

    • بدون نام

      هیچ کی شکایت نکرده پس چجوری بعد 5سال دوباره پلیس یادش افتاده ...ضمنا مادره چرا اگه فکر کرده دخترش براثر فشارروحی فوت کرده زنگ زده به پلیس !!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج