۶۲۶۸۱۶
۹ نظر
۵۰۰۱
۹ نظر
۵۰۰۱
پ

خطر! این تصویر یعنی باید مراقب پرسپولیس باشید

هنوز علی‌اکبر طاهری رسما از پرسپولیس نرفته گروهی فرصت را از دست ندادند!

خبرآنلاین: شب گذشته اینستاگرام تعدادی از ستاره های پرسپولیس با یک عکس مشترک و ضیافت شام حسین هدایتی پر شده بود. دوباره همه این بازیکنان دذ کنار یکی از آشنایان علی کریمی که خودش قبلا گفته کارهایش ارتباطی به او ندارد را در عکس می شد دید. حسین هدایتی سرمایه داری است که در سال های گذشته خیلی همیشه تلاش کرده با هزینه برای پرسپولیسی ها خود را روی بورس نگه دارد اما طاهری بعد از مدتی و بر سر اختلافاتی که با این موسسه پیشکسوتان پرسپولیس داشت، روابط با این تاجر را قطع کرده بود.

این فرد پیش از این سابقه حضور در هیات مدیره تیم را هم داشته اما هر بار حضور مستقیم و مشخص در پرسپولیس داشته است، تیم افتخار مهمی به دست نیاورده و حتی تیم های خودش هم هیچ وقت خیلی موفق نبوده اند. حالا او درست در روزی که طاهری از پرسپولیس اقلا به طور موقت رفته، خودش را در کنار این تیم و بازیکنانش قرار داده است. بازیکنان همگی یک عکس واحد را با او منشن کرده اند و این یک پیام دارد. مردی که اخیرا مشکلاتی هم در تجارتش داشته و مدتی به کلی از فوتبال دور بود و دوباره در ماجرای طارمی مستقیم رودرروی باشگاه قرار گرفت و گفت پولی به طارمی داده تا خرج رضایتنامه این بازیکن شود و این گفته اش جنجالی به پا کرد، حالا با چه هدفی این ضیافت و این عکس معنادار را نتشر کرده است؟


خطر! این تصویر یعنی باید مراقب پرسپولیس باشید
پاسخ این پرسش قطعا باید برای اهالی وزارت ورزش و مسئولان هیات مدیره پرسپولیس اهمیت داشته باشد. باید هم از بازیکنان حاضر در عکس سئوال بپرسند و هم مراقب باشند تیم محبوب و موفق پایتخت، دوباره اسیر حاشیه ها نشود. خدای ناکرده توان این تیم خرج علاقه به شهرت دیگرانی که ممکن است واقعا عاشق تیم هم باشند اما تصمیمات خارج از سیستم شان به آن لطمه می زند، نشود.

اگر هر سرمایه داری علاقه به کمک به پرسپولیس دارد، می تواند این هزینه را به طور مشخص به حساب باشگاه بریزد یا اسپانسر تیم باشد. کمک مستقیم به بازیکنان اما، در نهایت آسیبش همان اتفاقی است که مثلا برای مهدی طارمی افتاد. این دیگر باید از وظایف تیم مدیریتی و حراستی پرسپولیس و حتی وزارت ورزش به عنوان مالکین برند پرسپولیس باشد که کسی اجازه استفاده غیر از این سرمایه ملی را نداشته باشد و به واسطه آن برای خود شهرتی نخرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خطر یعنی مسئولین بی کفایت وزارت ورزش

    • بدون نام

      چیه حسودیت میشه یه پرسپولیسی همیشه پشته تیمه
      حیف که یه مشت مفت خور دور تیمو گرفتن یسال تیمو بدن دسته همین هدایتی اینقد بدهی بار میارید اینم بزارین ببینن چکار میکنه

    • بدون نام

      این انگل رو از تیم دور کنند بهتره

    • بدون نام

      درودبر حسين هدايتى عزيز عشق پرسپوليسيها

    • بدون نام

      اون قدری که هدایتی به پرسپولیس و ورزشهای المپیکی خدمت کرده هیچ کدوم از مدیرعامل ها و رئیس فدراسیون ها نکردن از خریدن بلیطهای آزادی و رایگان کردن ورزشگاه ازادی در مسابقات اسیا برای پرسپولیس تا اوردن خلعتبری از لیگ امارات بعد از این که امارات اسم مجعول رو روی لیگش گذاشت و کمکهای دیگه به پرسپولیس و پرداخت هزینه سفرهای تیمهای ملی کشتی و وزنه برداری و...
      همین سال پیش 200 هزار دلار پیش پرداخت گولچ رو داد به پرسپوولیس اما باشگاه به گولچ نداد و اونم الان رفته شکایت یا هشتصد میلیون تومن داد به آقای طاهری و ترکاشوند که پیش پرداخت قرارداد کاوه رضایی رو بدن باشگاه هم بعد از سه روز مذاکره با رضایی مبلغ پیشنهادی رضایی رو قبول نکرد تا رضایی رفت با استقلال قرارداد بست حتی باشگاه ۸۰۰ میلیون هم به هدایتی پس نداد! مبلغ فسخ قرارداد رضائیان و طارمی رو هم همین آقای هدایتی داد و به عنوان اسپانسر استیل آذین سالی ۱۲ میلیارد تومن به پرسپولیس میداد که اقای طاهری یک طرفه فسخش کرد و لیگ پانزدهم که باشگاه به بی پولی خورده بود همین ایشون دستمزد نیم فصل بازیکنا رو پرداخت

    • بدون نام

      مهره سوخته بدنبال اعاده حیثیت...!!!(مثلا)

    • مهدی

      یعنی واقعا این مملکت حساب کتاب نداره؟کسی نیست بپرسه از کجا این پولا رو میاری که اینطوری مفت خرج میکنی؟؟

    • لنگی

      مگه زندان نبود هدایتی؟
      کی آزادش کردن؟

    • پسر سرخ

      آقا چرا یه ضیافت شام رو انقد بزرگ میکنید.پرسپولیس به حاشیه نمیره تا وقتی شما با این تیتر ها گمانه زنی هاتون تو حاشیه نبریدش.اتفاقا آقای هدایتی از دلسوزان و پرپولیسی ترین کسیه که میشناسم.یادتون رفته کل بلیط ها رو خرید و بازی پرسپولیس رایگان شد.یادتون رفته با هزینه ای که کرد خلعتبری رو از لیگ جعلی امارات به پرسپولیس اورد و بارها و بارها کمک حال تیم بود.حضورش کنار پرسپولیس صد در صد کمک حال تیم میشه اینو همه ما میدونیم و دیدیم که فوتبال امروز بیش از هر چیزی ب پول نیاز داره.شما ببینید چه لژیونر های با کیفیتی تو لیگ های عربی دارن بازی میکنن.چیزی جز پول اونا رو به این لیگ ها کشونده؟؟؟ و این که این لژیونرهای با کیفیت سطح لیگشون رو بالا بردن و امروز لیگ ایران تو ده تا لیگ حرفه ای آسیا تو رده هفتم هستش.کل آسیا با خرج های کلان دارن پیشرفت میکنن و تیم های ما هر روز تو فیفا دنبال رضایت از شاکی های طلبکار. امیدوارم پرسپولیس با این حاشیه سازی ها زمین نخوره.درود بر پرسپولیس و هواداراش.تا ابد پرسپولی سی ام

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج