جاباما
۶۲۶۸۳۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

دو گوشی اوپو R۱۱s و R۱۱s پلاس معرفی شدند

شرکت چینی «اوپو» (Oppo) دو گوشی R۱۱s و R۱۱s پلاس را معرفی کرد. این احتمال وجود دارد که گوشی وان‌پلاس ۵T هم ظاهری مانند این دو گوشی داشته باشد. در واقع شایعه شده که وان‌پلاس جدید خیلی به گوشی‌های تازه وارد اوپو شبیه خواهد بود.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: شرکت چینی «اوپو» (Oppo) دو گوشی R۱۱s و R۱۱s پلاس را معرفی کرد. این احتمال وجود دارد که گوشی وان‌پلاس ۵T هم ظاهری مانند این دو گوشی داشته باشد. در واقع شایعه شده که وان‌پلاس جدید خیلی به گوشی‌های تازه وارد اوپو شبیه خواهد بود.
دو گوشی اوپو R11s و R11s پلاس معرفی شدند

دو گوشی جدید شرکت اوپو از صفحه نمایشی بزرگ با لبه‌های باریکی بهره می‌برند. گفته شده صفحه نمایش این دو گوشی با نسبت تصویر ۲:۱ ساخته شده‌اند. این دو گوشی صفحه نمایش ۶ اینچی با دقت تصویر ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ پیکسل دارند. در حالی که این انتظار می‌رفت این دو تلفن همراه هوشمند محصولات قدرتمندی باشند، از تراشه اسنپ‌دراگون ۶۶۰ برای آن‌ها استفاده شده است. انتظار می‌رود که از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۳۵ روی گوشی وان‌پلاس ۵T استفاده شود.
دو گوشی اوپو R11s و R11s پلاس معرفی شدند

از جمله تفاوت‌های R۱۱s با R۱۱s پلاس می‌توان به میزان رم آن‌ها اشاره کرد. مدل معمولی ۴ گیگابایت رم دارد و مدل پلاس به ۶ گیگابایت رم مجهز شده است. هر دوی این گوشی‌ها از ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برند و از کارت حافظه پشتیبانی می‌کنند. باتری هر دو تلفن همراه هوشمند شرکت اوپو ۳۲۰۵ میلی‌آمپر ساعت است که شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند.
دو گوشی اوپو R11s و R11s پلاس معرفی شدند

از دوربین دوتایی برای آن‌ها استفاده شده که یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/۱.۷ و یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/۱.۷ دارند. دوربین جلوی این گوشی‌ها هم ۲۰ مگاپیکسلی خواهد بود.
دو گوشی اوپو R11s و R11s پلاس معرفی شدند

این دو تلفن همراه هوشمند ۵ روز دیگر در کشور چین عرضه می‌شوند. انتظار می‌رود که گوشی وان‌پلاس ۵T با سخت افزار بهتر و ظاهری شبیه به این دو گوشی به زودی معرفی شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج