جاباما
۶۲۶۸۴۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ونتورا: باید همه با هم به روسیه برویم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا به سختی کار تیمش برای شکست دادن سوئد در پلی‌‌آف جام جهانی اعتراف کرد.

خبرگزاری تسنیم: با پایان هفته دوازدهم سری A، جامپیرو ونتورا، سرمربی تیم ملی ایتالیا کار خود را در اردوی تیم ملی ایتالیا جهت مصاف با سوئد در پلی‌آف جام جهانی ۲۰۱۸ آغاز کرد.

ونتورا شنبه شب اسامی ملی‌پوشان ایتالیا را اعلام کرد که یکی از نفرات دعوت شده، ژورگینیو هافبک برزیلی‌الاصل ناپولی بوده که تا کنون تنها دو بازی دوستانه برای آتزوری انجام داده ست.

ونتورا دراین خصوص به نشریه دومنیکا اسپورتیوا گفت: ما از اهمیت و سختی این دو بازی آگاهیم. با حریفی طرفیم که در مرحله انتخابی فرانسه را شکست داد و هلند را حذف کرد. پس ما نمی‌‌توانیم آن را دست‌کم بگیریم. با این حال ما از اعتماد به نفس بالایی برخوردار هستیم. همه ما باید با یکدیگر به روسیه برویم، بازیکنان و تمام کشور. ما می‌خواهیم به چیزی مهم دست پیدا کنیم.

سرمربی پیشین تورینو درباره دعوت شدن چهره‌های جدید به تیمش از جمله سیمونه زازا، مهاجم والنسیا و ژورگینیو هم تأکید کرد: دو بازی بسیار پیچیده پیش رو داریم پس باید قادر باشیم که با شیوه‌های متنوع بازی کنیم. برای رفتن به جام جهانی ما فقط نمی‌توانم به یک سیستم بازی تکیه کنیم. با تمام شدن کارمان در پلی‌آف شرایط بهتر خواهد شد چرا که پیش از جام جهانی ۲۰ روز فرصت داریم که کنار هم در تمرینات بازی کنیم و این قطعاً به ما کمک خواهد کرد.

گزارش برخی از رسانه‌ةای ایتالیایی حاکی از آن است که ونتورا برای بازی مقابل سوئد، ممکن است از سیستم ۳-۳-۴ و حتی ۲-۵-۳ هم استفاده کند.

بازی رفت ایتالیا مقابل سوئد جمعه این هفته به میزبانی سوئدی‌ها و بازی برگشت دوشنبه هفته آینده در ورزشگاه سن‌سیرو برگزار می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج