جاباما
۶۲۶۸۹۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

آغاز بی سر و صدای فصل دوم سریال وست ورد

سعید قاضی‌نژاد در روزنامه همدلی نوشت: شبکه « HBO» ظاهراً ساخت فصل دوم سریال «وست ‌ورلد» را در سکوت خبری آغاز کرده است. هرچند هواداران این مجموعه از مدت‌ها قبل منتظر شروع ساخت فصل دوم این مجموعه بودند اما شبکه ترجیح می‌داد تاریخ دقیقی را برای این مسئله عنوان نکند.

سعید قاضی‌نژاد در روزنامه همدلی نوشت: شبکه « HBO» ظاهراً ساخت فصل دوم سریال «وست ‌ورلد» را در سکوت خبری آغاز کرده است. هرچند هواداران این مجموعه از مدت‌ها قبل منتظر شروع ساخت فصل دوم این مجموعه بودند اما شبکه ترجیح می‌داد تاریخ دقیقی را برای این مسئله عنوان نکند.
مهم‌ترین دلیل این مسئله اتفاقات و حوادثی عنوان شده است که برای فصل قبل سریال «بازی تاج‌وتخت» پیش آمد. هک شدن سایت شبکه، دسترسی به فیلم‌نامه‌های هنوز ساخته‌نشده و همچنین حضور «پاپاراتزی‌ها» در زمان فیلم‌برداری، عملاً باعث شد تا مسئولان شبکه تصمیم بگیرند تمام خبرهای مربوط به ساخت این سریال در سکوت خبری انجام بگیرد. اما نکته مهم‌تر در مورد این سریال مربوط به پیش‌بینی‌هایی می‌شود که منتقدان در مورد آن انجام داده‌اند. با توجه به اینکه سریال «بازی تاج‌وتخت» در ایستگاه پایانی قرار دارد، منتقدان از این مجموعه به‌عنوان سرمایه جدید شبکه «HBO» نام بردند. سریالی که آن‌ها اعتقاد داشتند می‌تواند بعد از به پایان رسیدن «بازی تاج‌وتخت» جایگزین آن شود.
آغاز بی سر و صدای فصل دوم سریال وست ورد
همین تحلیل‌ها در کنار استقبال بالایی که از این مجموعه به عمل آمد، باعث شد تا مدیران شبکه تصمیم بگیرند خبرهای زیادی در مورد این مجموعه منتشر نکنند. روی همین اصل، وقتی روز گذشته خبر توقف فیلم‌برداری سریال به علت آسیب‌دیدگی یکی از بازیگران منتشر شد، برای علاقه‌مندان این مجموعه همراه با یک پرسش اساسی بود: مگر تولید فصل دوم آغاز شده است؟
شبکه با پنهان‌کاری توانست شروع زمان فیلم‌برداری را پنهان کند اما در نهایت مصدومیت یک بازیگر (که هنوز نام او مشخص نشده) باعث شد تا خبرهای مربوط به این سریال همراه با خبر مصدومیت یک بازیگر و توقف فیلم‌برداری در سراسر جهان منتشر شود.

در تازه‌ترین خبرها گفته شده که به علت مشکلات پزشکی و اورژانسی یکی از بازیگران سریال «وست ورلد»، فیلم‌برداری فصل دوم فعلاً متوقف شده است. یکی از ستاره‌های مجموعه پرطرفدار «وست ورلد» محصول شبکه « HBO »، سر صحنه فیلم‌برداری فصل دوم این مجموعه دچار حادثه شده، که این اتفاق باعث شده فیلم‌برداری سریال فعلاً متوقف شود.

شبکه «HBO» روز گذشته این خبر را تائید کرد ولی به نام بازیگر اشاره‌ای نکرد و فقط اعلام کرد بازیگری که دچار حادثه شده از بازیگران قدیمی این مجموعه است که در فصل قبل نیز حضور داشته است.
به گفته شبکه، این حادثه ناراحت‌کننده سر صحنه فیلمبرداری رخ داده است. در ادامه به این نیز اشاره داشته‌اند که این حادثه فقط بر یکی از واحد‌ها و بخش‌های فیلم‌برداری فصل دوم سریال «وست ورلد» تاثیر گذاشته و خوشبختانه حادثه آن‌قدر بزرگ نبوده که بتواند کل مرحله فیلم‌برداری این مجموعه را تا مدتی تعطیل کند.
شبکه «HBO» خطاب به گزارشگر سایت خبری ددلاین، اینگونه اعلام کرد:«به خاطر اتفاقاتی که بر سر صحنه افتاده و نیازی که یکی از بازیگران قدیمی سریال به خدمات پزشکی اورژانسی در حین فیلم‌برداری فصل دوم پیدا کرده بود، مجبور شدیم تا یکی از دو واحد فیلم‌برداری این مجموعه را به‌طور کامل و موقت تعطیل کنیم. زمانی که این اتفاق برای این بازیگر خوب و دوست‌داشتنی افتاد، اعضای تیم بازیگری این مجموعه داخل صحنه حضور نداشتند و برای حفظ و احترام به حقوق حریم شخصی این هنرمند، ما هیچ اطلاعات دیگری نداریم تا با شما و برای طرفداران به اشتراک بگذاریم. تمام افرادی هم که در تیم بازیگری و عوامل تولید فصل دوم سریال هستند، خالصانه و از صمیم قلب برای بهبودی هرچه بیشتر همکار خود دعا می‌کنند.»
سریال وست ورلد که از روی فیلمی به همین نام ساخته شده است، یکی از بحث‌برانگیز‌ترین آثار تلویزیونی سال‌های اخیر است که بینندگانش را دچار چالشی اساسی می‌کند. «وست ورلد» درباره انسان است. انسانِ معاصر که لذت‌جویی‌اش شما را به‌عنوانِ بیننده دچارِ چالشی اساسی می‌کند. آیا می‌توان مرز و حد و حدودی برای این کار در نظر گرفت؟ آیا داشتنِ احساسات تنها به قالبی انسانی نیاز دارد؟ و هرچیز و هر کسی که در این قالب نباشد می‌تواند بهانه‌ای باشد تا ما روی دیگرِ خشن و بی‌رحمِ خود را به آن نشان بدهیم؟ آیا گسترشِ علم و دستاوردهایی چون هوشِ مصنوعی تنها نرم‌افزارهایی هستند که می‌توان به هر شکلی با آن برخورد کرد؟
اگر این هوشِ مصنوعی به درجه‌ای برسد که خودش را انسان بداند و بنامد تکلیف چیست؟ آیا نامِ دیگر این اعمال برده‌داری نوین و مدرن نیست؟ «وست ورلد» شما را با چنین چالش‌ها و پرسش‌هایی روبه‌رو می‌کند. حالا سریالی پیشِ روی شماست که در هر قسمت چیزی برای ارائه و رو دست زدن به شما در آستین دارد. درست وقتی گمان می‌کنید که تا تهِ این داستان را فهمیده‌اید، بازگشتِ صدو هشتاد درجه‌ای خواهید داشت به ابتدای داستان تا بفهمید شما هم مثلِ شخصیت‌های اصلی این شهرِ کوچکِ واقع در آمریکای اواسطِ قرنِ هجدهم، بازیچه‌ای بیش نیستید.
یکی دیگر از ظرافت‌ها و زیرکی‌های مجموعه، پنهان بودن فلاش‌بک‌ها و فلاش‌فورواردهای آن است. عجله نکنید؛ این رفت و برگشت‌ها شما را به‌عنوان تماشاچی گیج و حیران نخواهد کرد. اساساً تا انتهای داستان و زدنِ ضربه نهایی متوجه این رفت و برگشت‌های زمانی نخواهید شد. پس با خیالِ راحت خودتان را به دستِ این مجموعه بسپارید و با شخصیت‌هایش همراه شوید. هنوز تاریخ رسمی برای پخش فصل دوم سریال «وست ورلد» اعلام نشده ولی پیش‌بینی می‌شود که فصل دوم در اوایل سال ۲۰۱۸ روی آنتن شبکه HBO خواهد رفت. فصل اول این سریال در سال ۲۰۱۶ پخش شد که با استقبال مردم و منتقدان روبه‌رو شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج