۶۲۶۹۰۰
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

استفاده از دستمال کاغذی در سرشیرهای سنتی!

یک مسئول سازمان غذا و دارو ضمن توصیه اکید به مردم برای مصرف لبنیات صنعتی، درباره استفاده از دستمال کاغذی در سرشیرهای سنتی توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری تسنیم: یک مسئول سازمان غذا و دارو ضمن توصیه اکید به مردم برای مصرف لبنیات صنعتی، درباره استفاده از دستمال کاغذی در سرشیرهای سنتی توضیحاتی ارائه کرد.

علی اکبر دادمهر - رئیس اداره نظارت و ارزیابی فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی با منشاء دامی و دریایی درخصوص استفاده از دستمال کاغذی به منظور حفظ ضخامت و سفتی سرشیرهای سنتی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، به مردم اطمینان خاطر داد با توجه به چرخه چند لایه و دقیق نظارت ای که بر تمامی واحدهای تولیدی تحت نظارت سازمان غذا و دارو وجود دارد عملاً احتمال وقوع چنین تخلفی به صفر می‌رسد.

دادمهر افزود: با توجه به آنکه یکی از ابزار‌های نظارتی این سازمان خود مردم و مصرف کنندگان هستند اگر مورد مغایر با ضوابطی در حوزه فراورده‌های غذایی بویژه در مورد خاص واحدهای سنتی مشاهده می‌کردند می‌توانند پس از ارائه نمونه از شاکی یا شاکیان، نام و آدرس تولیدکننده موضوع را با اداره کل امور غذایی، آرایشی و بهداشتی یا معاونت‌های غذا و داروی دانشگاهها در میان بگذارند و تردیدی نداشته باشند که این سازمان در مقوله سلامت بنا را بر جدیت در اقدام گذارده است.

وی در پایان توصیه کرد: علی رغم آنچه مردم می‌پندارند توصیه کارشناسان بهداشت و سلامت ضمن تاکید بر افزایش مصرف زیاد لبنیات، استفاده بیشتر از محصولات صنعتی است چرا که سلامت آنها کاملاً مورد تائید است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج