۶۲۶۹۱۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

توفان «ثور» در اکران جهانی ادامه دارد

«ثور: رگناروک» با فروشی افزون بر ۱۵۱ میلیون دلار دیگر، دومین فصل بازار جهانی را در دست خود دارد و در عین حال در بازار آمریکای شمالی پرفروغ ظاهر شده است.

خبرگزاری مهر به نقل از اسکرین دیلی نوشت: «ثور: رگناروک» محصول کمپانی مارول، ۱۵۱.۴ میلیون دلار دیگر در بازار جهانی فروخت. این در حالی است که جهان داستانی سینمایی مارول تاکنون فروشی ۱۳ میلیارد دلاری را در جهان ثبت کرده است.

فیلم جدید «ثور» این هفته فروشش را در آلمان، روسیه، مکزیک، چین و ژاپن شروع کرد و در عین حال در بازار آمریکا نیز هفته خوبی را پشت سر گذاشت و مجموع فروش جهانی خود را به ۳۰۶ میلیون دلار رساند. با توجه به افتتاحیه ۱۲۱ میلیون دلاری این فیلم در آمریکا، در مجموع فروش این فیلم در آمریکا و بازار جهان به مرز ۴۲۷ میلیون دلار رسید.

این فیلم که سومین فیلم از مجموعه «ثور» است اکنون در همه بازارهای بین‌المللی اکران شده است.

این فیلم در هفته گذشته با اکرانش در چین ۵۵.۶ میلیون دلار فروخت و بزرگترین افتتاحیه فیلمی در آخر هفته در ماه نوامبر در چین را به نام خود ثبت کرد. فروش این فیلم ۸ درصد بیشتر از «محافظان کهکشان» دوم بود و۲۳ درصد بالاتر از «دکتر استرنج» در هفته اول اکرانش فروخت.

در مکزیک نیز این فیلم ۱۰.۸ میلیون دلار فروخت که ۶۵ درصد بیشتر از «دکتر استرنج» بود. در آلمان نیز ۵.۵ میلیون و هند ۵.۲ میلیون، ژاپن ۳.۵ میلیون و روسیه ۳.۷ میلیون دلار برای تماشای این فیلم پرداخت کردند.

این فیلم در دومین هفته اکرانش در بازار اروپا هنوز در فرانسه، اسپانیا، سوئد، بلژیک، بلغارستان، جمهوری چک، دانمارک، لیتوانی، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال و ایسلند در راس باکس آفیس جای دارد.

در استرالیا، هنگ‌کنگ، اندونزی، کره جنوبی، مالزی، نیوزیلند، فیلیپین، سنگاپور، تایوان و ویتنام نیز این فیلم در راس فروش است.

این فیلم در افتتاحیه خود در آمریکا در ۴۰۸۰ سالن سینما ۱۲۱ میلیون دلار فروش کرد که ۴۱ درصد بیشتر از فیلم قبلی «ثور» در سال ۲۰۱۳ بود.

در بازار فیلم آمریکا «مادرهای بد کریسمس» نیز در اولین هفته اکرانش ۱۷ میلیون دلار فروخت و فیلم دوم باکس آفیس شد.

«جیگساو» از مجموعه «اره» این هفته به جایگاه سوم رفت و با فروش ۶.۷ میلیون دلار دیگر مجموع فروشش را به ۲۸.۹ میلیون دلار ساند.

«بو ۲! هالووین مدیایی» در سومین هفته اکرانش ۴.۷ میلیون دلار دیگر فروخت و فیلم چهارم جدول شد و مجموع فروشش را به ۴۲.۹ میلیون دلار رساند.

«توفان جغرافیایی» با فروش ۳ میلیون دلار دیگر با اکران در ۲۶۶۶ سالن سینما در سومین هفته اکرانش مجموع فروشش را به ‌۲۸.۸میلیون دلار رساند و عنوان فیلم پنجم باکس آفیس را از آن خود کرد.

«روز مرگ مبارک»، « ممنون به خاطر خدماتت»، «بلید رانر ۲۰۴۹»، «فقط شجاعان» و «بگذار روشن باشد» دیگر فیلم‌های پرفروش آمریکا را تشکیل داده بودند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج