جاباما
۶۲۶۹۲۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

دین محمدی: اعتقادی به جادو و جنبل ندارم

سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز گفت: دیدن تصاویر جادوگری در فوتبال ایران و لیگ یک مایه خجالت و سرافکندگی است.

خبرگزاری فارس: سیروس دین‌محمدی در مورد وضعیت تیم شهرداری تبریز گفت: شرایط تیم ما بهتر از قبل شده است. همین که توانستیم از نظر روحی و روانی تیم را در شرایط مناسبی قرار بدهیم و از وضعیت باخت آنها را خارج کنیم، خیلی خوب است. متأسفانه شهرداری تبریز قبل از من ۴ باخت متوالی داشت و اکنون توانسته‌ایم با یک تساوی وضعیت تیم را از آن حالت خارج کنیم. دیگر تیم ما به باخت عادت ندارد.

وی افزود: از شرایط بازیکنانم راضی هستم و تلاش می‌کنم اعتماد به نفس را به آنها برگردانم. امیدوارم در بازی با ایرانجوان بوشهر دست پر به تبریز برگردیم. بعد از این بازی هم باید مقابل خونه‌به‌خونه در تبریز بازی کنیم. من مطمئن هستم تیم شهرداری تبریز با پتانسیل بالایی که دارد، در لیگ خواهد ماند و من این تیم را در لیگ یک حفظ می‌کنم.

دین‌محمدی در مورد بحث جادوگری در لیگ یک و تصاویری که در بازی خونه‌به‌خونه و گل‌گهر سیرجان منتشر شد، اظهار داشت: دیدن این تصاویر که مربوط به جادوگری است مایه خجالت و سرافکندگی است. من اعتقادی به جادو و جنبل در فوتبال ندارم. همه ما یک خدا داریم، اما برای موفقیت باید تلاش و کار بیشتری انجام بدهیم. درست است که در فوتبال شانس هم دخیل است اما این بحث با جادو و جنبل فرق می‌کند. من قبلاً هم در فوتبال مسائلی را دیده و شنیده بودم، اما به هیچ عنوان به جادو و جنبل اعتقادی ندارم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج