جاباما
۶۲۶۹۴۵
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

حسن‌زاده: رفتار سرمربی استقلال خارج از عرف بود

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه رفتار سرمربی استقلال در دربی التهاب آفرین بوده است، گفت: رایی که منجر به محرومیت بازیکنان بعد از دربی شد، رای نرمی بود!

خبرگزاری مهر: اسماعیل حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره آرای این کمیته بعد از دربی به رادیو تهران گفت: پس از مشاهده فیلم بازی و گزارش کامل ناظران، رای اتفاقات دربی را صادر کردیم. من قبل از دربی هم صحبت کرده بودم که این مسابقه میلیون‌ها بیننده دارد و باید به آن جدی نگاه شود.

وی تاکید کرد: به خاطر یک صحنه، بازیکنی را یک جلسه محروم کردیم، چرا که زمانی که توپ در سمت چپ زمین بود، این بازیکن ضربه‌ای به یار مقابل خود زد که باعث تنش روی سکوها شد. اگر این بازیکن تنبیه نمی‌شد ممکن بود در آینده اتفاقات بدتری رخ بدهد.

رئیس کمیته انضباطی در پاسخ به این سوال که چرا به خاطر یک ضربه، بازیکنی را محروم کرده است؟ گفت: ما نمی‌توانیم آیین‌نامه را کنار بگذاریم و به دلخواه بازیکن متخلف، رای بدهیم. مطمئنا رایی که صادر کرده‌ایم نسبت به آیین‌نامه رای نرم و آرامی است! آیین‌نامه برای این حرکات حتی چهار جلسه محرومیت هم پیش‌بینی کرده است، ولی ما به حداقل محرومیت اکتفا کردیم.

وی ادامه داد: بعد از حرکت آن بازیکن اشیایی داخل زمین پرتاب شد و حتی به یک عکاس آسیب رسید. اگر کسی در آن صحنه به صورت جدی آسیب می‌دید، آیا شما باز هم می‌گفتید این رای سختگیرانه بوده است؟

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره اینکه آرای این کمیته در چند سال گذشته تاثیری در کاهش تخلفات نداشته است، گفت: این نظر شخصی شماست. برخورد انضباطی یک بخش از این ماجراست. همه باید تلاش کنند دست به دست هم بدهند تا این مشکلات پیش نیاید. ما صد درصد نتوانستیم جلوی تکرار این اتفاقات را بگیریم، ولی هیچ کجای عالم هم مجازات و تنبیه به تنهایی نمی‌تواند عمل کند.

حسن‌زاده همچنین درباره گلایه باشگاه استقلال از تذکر کمیته انضباطی به وینفرد شفر گفت: رفتار سرمربی استقلال خارج از عرف بود و ما هم به او تذکر دادیم که آقای مربی خارجی! رفتار شما می‌تواند التهاب‌آفرین باشد. این فقط یک تذکر بود.

وی در پایان درباره اینکه چرا احکام دربی در دو بخش و به صورت تکمیلی منتشر شد؟ گفت: رای ما دو صفحه بود که اپراتور سایت فدراسیون فوتبال فقط یک صفحه از آراء را منتشر کرد. در واقع چیزی به رای اضافه و کم نشده بود، آرای ما ۹ مورد داشت و همان‌طور که گفتم به خاطر اینکه اپراتور سایت صفحه دوم را ندیده بود، این آراء با تاخیر منتشر شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برو لنگی جون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج