۶۲۶۹۵۲
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

حضور ۴ هزار زائر بدون ویزا در مرز مهران

دادستان عمومی و انقلاب ایلام از حضور سه۹ تا چهار هزار زائر بدون ویزا در مرز مهران خبر داد و گفت: از همه این افراد تقاضا داریم با توجه به عدم پذیرش زائران بدون ویزا و برخورد قانونی در صورت اقدام به خروج غیر قانونی، نسبت به ترک منطقه اقدام کنند.

خبرگزاری تسنیم: دادستان عمومی و انقلاب ایلام از حضور سه۹ تا چهار هزار زائر بدون ویزا در مرز مهران خبر داد و گفت: از همه این افراد تقاضا داریم با توجه به عدم پذیرش زائران بدون ویزا و برخورد قانونی در صورت اقدام به خروج غیر قانونی، نسبت به ترک منطقه اقدام کنند.

حشمت الله شریفی افزود: با وجود اعلام مکرر در خصوص لزوم در دست داشتن ویزا به منظور عزیمت به عراق در آستانه اربعین، متاسفانه عده‌ای معدود از هموطنان همچنان بدون ویزا و بدون توجه به شرایط قانونی و به هوای عبور از مرز و حضور در مراسم اربعین حسینی در شهر ایلام و مهران حاضر شده‌اند.

دادستان ایلام تاکید کرد:در حال حاضر شاهد آغاز موج بازگشت زائران از عراق هستیم که با توجه به خستگی سفر از زائران عزیز درخواست داریم با صبر و حوصله، رعایت قانون و عمل به توصیه‌های متولیان و حفظ نظم و آرامش مسیر بازگشت از این سفر معنوی را نیز بدون مشکل طی کنند.

شریفی با اشاره به اینکه طرف عراقی نیز با توجه ملاحظات نظم و امنیت خود از پذیرش زوار بدون ویزا خودداری می‌کند گفت: حدود سه الی چهار هزار نفر افراد بدون ویزا در منطقه حضور دارند که از همه این افراد تقاضا داریم با توجه به عدم پذیرش زائران بدون ویزا و برخورد قانونی با افراد در صورت اقدام به خروج غیر قانونی، نسبت به ترک منطقه اقدام کنند چرا که امیدی به امکان حضور بدون ویزا و غیر قانونی آنان در عراق وجود ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا متوجه نیستن باید ویزا داشته باشن؟؟؟؟!

    • بدون نام

      با تیر بزنن تو پاشون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج