۶۲۶۹۶۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

علت جدایی آلمودوار از فرهادی

پدرو و آگوستین آلمودوار دیگر تهیه‌کننده «همه می‌دانند» فیلم جدید اصغر فرهادی نیستند. آگوستین آلمودوار در حاشیه جشنواره فیلم سویل درباره علت این جدایی چنین توضیح داده است: «در مورد فرهادی خیلی متأسفم، دیگر درک درستی از هم نداشتیم و به این نتیجه رسیدیم قبل از بالا گرفتن کار از هم جدا شویم.

وب سایت دنیای تصویر: پدرو و آگوستین آلمودوار دیگر تهیه‌کننده «همه می‌دانند» فیلم جدید اصغر فرهادی نیستند. آگوستین آلمودوار در حاشیه جشنواره فیلم سویل درباره علت این جدایی چنین توضیح داده است: «در مورد فرهادی خیلی متأسفم، دیگر درک درستی از هم نداشتیم و به این نتیجه رسیدیم قبل از بالا گرفتن کار از هم جدا شویم.
خوشحالم که فیلم در اسپانیا تولید می‌شود و به عنوان یک تماشاگر به دیدن آن می‌نشینم.» فیلمبرداری «همه می‌دانند» همچنان ادامه دارد و خاویر باردم، پنه‌لوپه کروز و ریکاردو دارین نقش‌های اصلی آن را ایفا می‌کنند.
علت جدایی آلمودوار از فرهادی
تا چندی پیش نام آلمودوار هم‌چنان به‌عنوان تهیه‌کننده در صفحه IMDB فیلم دیده می‌شد اما حالا در میان تهیه‌کنندگان نام الکساندر ماله‌گی، آندره اوکیپینتی و آلوارو لونگوریا (چه) ثبت شده است.

فرهادی فیلمنامه این اثر را هم مانند گذشته ابتدا به زبان فارسی نوشته و سپس به زبان دیگر ترجمه شده است. کارگردان «جدایی نادر از سیمین» برای پرتماشاگرترین فیلم کارنامه کاری خود گروهی از بزرگان سینما را گردهم آورده است که از میان آن‌ها می‌توان به آلبرتو ایگلسیاس (آهنگساز)، خوزه لوییس آلکائینه (مدیر فیلمبرداری)، کلارا نوتاری (طراح صحنه) و سونیا گرانده (طراح لباس) اشاره کرد.

با وجود آن که اکثر عوامل را سینماگران سرشناس اسپانیایی تشکیل داده اند و فیلم هم در مادرید جلوی دوربین خواهد رفت، پروژه جدید اصغر فرهادی به‌عنوان محصول مشترک فرانسه و اسپانیا معرفی شده است.

فیلم جدید فرهادی به زبان اسپانیایی و انگلیسی ساخته می‌شود و سال ۲۰۱۸ به نمایش درخواهد آمد. احتمالا اولین نمایش فیلم در جشنواره کن آینده خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج