۶۲۷۰۰۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کمیته اخلاق قلیا‌نی‌ها را نقره داغ می‌کند

اگرچه محرومیت یکساله بازیکن ملی پوش فوتسال درباره دوپینگ اول دیماه به پایان می رسد، اما یک محرومیت عجیب آینده ورزشی این بازیکن را با ابهام مواجه کرده است.

ورزش‌سه: افشین کاظمی بازیکن سابق تیم ملی فوتسال ایران که عضو تیم گیتی پسند اصفهان است، سال گذشته به دلیل مثبت شدن نمونه دوپینگش از سوی فدراسیون با محرومیت مواجه شد. او بر اساس حکم اولیه فدراسیون باید دو سال را دور از میادین سپری می کرد؛ اما اعتراض به استیناف و محرز شدن اینکه دوپینگ او عمدی نبوده، باعث شد تا یکسال از محرومیتش کسر شود.

آذرماه سال گذشته حکم نهایی محرومیت یکساله افشین کاظمی به وی ابلاغ شد و بر اساس این حکم او می تواند از اول دیماه ۹۶ بار دیگر فعالیت هایش را آغاز کند.

حالا اما یک اتفاق عجیب برای او رخ داده است؛ دو ماه محرومیت اضافه به دلیل مصرف قلیان که کمیته اخلاق برای او درنظر گرفته است.

ماجرا از این قرار است که کاظمی بعد از حضور در کمیته اخلاق برای ادای توضیحات درباره موضوع دوپینگش اعلام می کند که ماده ممنوعه از طریق استعمال قلیان وارد بدنش شده و عمدی در کار نبوده است. او که صراحتا این موضوع را اعلام کرده حالا که به روزهای پایانی محرومیت یکساله اش نزدیک می شود، با حکم محرومیت دو ماهه از سوی کمیته اخلاق مواجه شده و مشخص نیست چه آینده ای در انتظارش است!

افشین کاظمی در این باره به خبرنگار ورزش سه گفت: «طبق قانون محرومیت من ۱ دیماه ۱۳۹۶ به پایان می رسد، اما متوجه شدیم کمیته اخلاق محرومیت دو ماهه ای برای من در نظر گرفته است. من با صداقت کامل دلیل مثبت شدن دوپینگم را به مسئولان کمیته اخلاق گفتم، اما آنها محرومم کرده اند!».

وی ادامه داد: «پیگیر هستیم تا طی روزهای آینده محرومیت دوماهه کمیته اخلاق لغو شود و بتوانم به فوتسال برگردم. من طبق قانون یکسال محروم بوده ام و دوست دارم به مسابقات برگردم. امیدوارم فدراسیون و کمیته اخلاق حمایت کنند تا محرومیتم از بین برود و بتوانم از اول دیماه بازی کنم.»

نکته قابل توجه درباره کاظمی این است که اگر قرار به اعمال محرومیت دو ماهه کمیته اخلاق باشد، او باید مدت زمان بیشتری برای بازگشت صبر کند. با توجه به محدودیت فصل نقل و انتقالات فوتسال، کاظمی اگر از ابتدای دیماه بتواند به میادین برگردد، می تواند با تیم های باشگاهی قرارداد ببندد؛ اما اگر محرومیتش دوماه دیگر تمدید شود، باید فصل فوتسال را از دست بدهد که این موضوع به آینده ورزشی او ضربه می زند.

باید منتظر ماند و دید در آینده چه اتفاقی پیرامون حکم عجیب کمیته اخلاق درباره بازیکن سابق تیم ملی فوتسال رخ می دهد و چه حکمی در انتظار او خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج