جاباما
۶۲۷۰۳۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

«پوگبا» دلیل اصلی شکست یونایتد مقابل چلسی

پل پوگبا بازیکنی است که یونایتد در دیدار مقابل چلسی از غیبت او بیشترین ضربه را خورد و در نبردهای میانه میدان مدام بازنده بود.

خبرگزاری مهر: دیدار حساس تیم‎های فوتبال چلسی و منچستریونایتد در چارچوب بازی‌های لیگ جزیره روز یکشنبه با برتری یک بر صفر آبی‌های لندنی به پایان رسید.

کارشناسان اسکای اسپرتس معتقدند منچستریونایتد در این دیدار شکست خورد چون کنترل میانه میدان را از دست داده بود. انگولو کانته، تیمو باکایوکو و سسک فابرگاس به راحتی آندر هررا، نمانیا ماتیچ و هنریک میخیتاریان را از بازی حذف کرده بودند و طبیعی است که در این شرایط برای همه سوالاتی درباره پل پوگبا به وجود آید. او به دلیل مصدومیت غایب بود و جای خالی‎اش شدیدا احساس شد.

گران‎ترین بازیکن ترکیب منچستریونایتد در صورت حضور در این بازی انقدر توانایی داشت که در رقابت‌ها باری تصاحب توپ برنده باشد و بتواند به خوبی در فضاهای تنگ و فشرده توپ را در میانه زمین به گردش درآورد.

اما در غیاب او چلسی در میانه زمین توپ را در اختیار داشت و برنامه‎اش هم رساندن توپ به کناره‌ها بود. در واقع در این بازی یونایتد در میانه زمین مانند تیمی بود که فقط صبر می‎کرد تا متوجه شود توپ بعدی کجا خواهد رفت. اگر پوگبا بود شرایط متفاوت بود.

یکی دیگر از مشکلات یونایتد غیبت مایکل کریک بود. البته که غیبت کریک به اندازه غیبت پوگبا تاثیرگذار نبود. او توانسته در بازی‌‎هایی که یونایتد به خوبی آن‌ها را به پایان رسانده خودش را نشان دهد. در ۴ بازی اولش در یونایتد در این فصل او دو گل زده و دو پاس گل داده است. شاید اگر او بود منچستر حداقل دست خالی استمفوردبریج را ترک نمی‌کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج