۶۲۷۱۰۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

سالار عقیلی میهمان امشب نمایش

تمدید نمایش کروکی تا پایان آبان ماه

مجتبی احمدی نویسنده و کارگردان نمایش کروکی گفت: خوشبختانه استقبال خوبی از کروکی به عمل آمد و همین ما را بر آن داشت تا اجرای این اثر را تمدید کنیم. بر این اساس کروکی یک هفته تمدید شده و تا پایان آبان ماه روی صحنه خواهد رفت.

خبرگزاری میزان: مجتبی احمدی نویسنده و کارگردان نمایش کروکی گفت: خوشبختانه استقبال خوبی از کروکی به عمل آمد و همین ما را بر آن داشت تا اجرای این اثر را تمدید کنیم. بر این اساس کروکی یک هفته تمدید شده و تا پایان آبان ماه روی صحنه خواهد رفت.

مجتبی احمدی نویسنده و کارگردان نمایش "کروکی" در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان درخصوص حضور یکی از چهره‌های برتر موسیقی ایران در این نمایش گفت: امشب سالار عقیلی خواننده خوب کشورمان میهمان نمایش کروکی خواهد بود.

وی با اشاره به موفقیت آمیز بودن این نمایش در مواجهه با تماشاگر خاطرنشان کرد: خوشبختانه استقبال خوبی از کروکی به عمل آمد و همین ما را بر آن داشت تا اجرای این اثر را تمدید کنیم. بر این اساس کروکی یک هفته تمدید شده و تا پایان آبان ماه روی صحنه خواهد رفت.

گفتنی است کروکی داستان زندگی مردی است که به علامت سوال‌هایی در زندگی‌اش رسیده و اتفاقات زندگی‌اش را در برخورد با خودش به چالش می‌کشد.

سعید چنگیزیان در این نمایش تک نفره یا همان مونولوگ در نقش اصلی ظاهر شده و بازیگرانی همچون سپند امیرسلیمانی و لیندا کیانی بخش ویدیئویی اثر حضور دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج