۶۲۷۱۳۴
۶ نظر
۵۰۴۹
۶ نظر
۵۰۴۹
پ

میلانی: می‌خواهند با ترور شخصیت جلوی فروش فیلمم را بگیرند

واکنش به نقد کیهان درباره «ملی و راه‌های نرفته‌اش»

روز گذشته روزنامه کیهان با انتشار یادداشتی، به انتقاد از فیلم سینمایی «ملی و راه‌های نرفته‌اش» پرداخت. تهمینه میلانی در واکنش به این یادداشت در صفحه اینستاگرام خود نوشت...

آی سینما: روز گذشته روزنامه کیهان با انتشار یادداشتی، به انتقاد از فیلم سینمایی «ملی و راه‌های نرفته‌اش» پرداخت. تهمینه میلانی در واکنش به این یادداشت در صفحه اینستاگرام خود نوشت که وقتی عدم پخش تیزر «ملی و راه‌های نرفته‌اش» از صداوسیما باعث افت فروش این فیلم نمی‌شود، برخی از رسانه‌ها به ترور شخصیت کارگردان آن روی می‌آورند. تهمینه میلانی این روزها با این‌که تیزر فیلمش از صداوسیما پخش نمی‌شود، اما به شکل فعال در شبکه‌های اجتماعی فیلمش را تبلیغ می‌کند.

در حالی که بیش از یک ماه است که فیلم «ملی و راه‌های نرفته‌اش» از تیزر‌های تلویزیونی محروم شده است، تهمینه میلانی با استفاده از فضای مجازی و صفحه شخصی خود که بیش از ۵۰۰ هزار نفر دنبال کننده دارد، به تبلیغ برای آخرین ساخته‌اش می‌پردازد و بسیاری از مردم را دعوت می‌کند که آخرین ساخته‌اش را که به خشونت خانگی علیه زنان می‌پردازد در سینماها ببینند.

دیروز یادداشتی در روزنامه کیهان منتشر شد که به انتقاد از فیلم «ملی و راه‌های نرفته‌اش» می‌پرداخت. در ابتدای این یادداشت آمده است: « فیلم جدید تهمینه میلانی، در ادامه آثار سال‌های اخیر او درباره زنانی است که مقهور ستم و سلطه مردان می‌شوند، اما فیلمساز به قدری روی ایدئولوژی و شعار خود متمرکز شده که یادش رفته، یک فیلم سینمایی به داستان، منطق، شخصیت پردازی و تفکر هم نیاز دارد!»

این روزنامه در ادامه میلانی را به بد جلوه دادن مردان متهم کرد و نوشت: « در همین فیلم «ملی و راه‌های نرفته‌اش» آدم‌ها همه یا هیولاهایی ترسناک و بی‌وجدان هستند یا کاریکاتورهایی احمق و بی‌عقل! یک طرف دخترانی حضور دارند که بی‌هیچ علت و زمینه مشخصی، شیفته و تسلیم مردها می‌شوند و آن سو هم مردانی قرار دارند که باز بدون دلیل، وحشی، سنگدل و خونریز هستند! فیلم جدید تهمینه میلانی را هم می‌توان همچون بسیاری دیگر از آثار سینمای این دوران، محل متهم سازی نسل جوان دانست. به زعم این کارگردان و بسیاری از هم طیف‌ها و همکارانش در جامعه امروز ما چیزی به نام جوان متعادل و سالم وجود ندارد! موضع کارگردان در مقابل مردان که مشخص است، اما تصورسازی او از زنان و دختران به شدت موهن و تحقیرآمیز است.»

اما تهمینه میلانی در واکنش به نقد روزنامه کیهان با انتشار عکس این روزنامه در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «این نقد فیلم «ملی و راههای نرفته اش» که اقایی به نام فهیم در کیهان امشب نوشته را بخوانید. یعنی وقتی عدم پخش تیزر در صدا و سیما کار نمی کنه و فروش فیلم ، با تبلیغ دهان به دهان به نزدیکی دو ملیارد می رسه ، اونوقت با ترور شخصیت فیلمساز کارشونوادامه می دن ! مردم اندر حسرت فهم درست !»

فیلم سینمایی «ملی و راه‌های نرفته‌اش» که از بیست و دوم شهریور ماه در سینماهای کشور به نمایش درآمد در آستانه فروش دو میلیارد تومانی قرار داد. در این فیلم میلاد کیمرام، ماهور الوند، السا فیروز آذر و افسر اسدی بازی می‌کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دیده بان

      عرض شود خدمت خانم میلانی که اتفاقاً همین پخش نشدن تیزر از تلویزیون و روی زبان افتادن جملاتی از قبیل ممنوعیت پخش و محدودیت عرضه و غیره به تابلو شدن، برجسته گشتن و در نهایت فروش فیلم کمک بیشتری خواهد کرد. شما در ظاهر نالان اما در درون از خوشحالی در پوست نمی گنجید. سال هاست که در این مملکت واروونه وارد شدن به سریع پیش رفتن کمک کرده. چه در صحنه سیاسی چه در دیگر عرصه ها از جمله سینما. کافی است شما در گفتار یا رفتار با پارادوکس وارد شوید. کافی است حرف ها یا رفتارهایی ناهنجار و بدعت هایی نو در هم آمیزید تا جلب توجه کنید. به شما اگر اجازه دهند فیلم فارسی هایی خفن تر از سابق خواهید ساخت. مهم پیام فیلم نیست. برای شما حتی فرهنگ سازی مهم نیست. مهم فقط این است که خودتان و فیلمتان مهم، مدرن و روشنفکرانه جلوه نماید حتی اگر به قیمت این باشد که یک فرهنگِ رو به قهقرا را بیش از پیش با نمایه هایی دروغین به لجن بکشید. سپاس از برترین ها جهت تایید مطلبم. TD

    • بدون نام

      بنظر منم فیلمای میلانی سخیفه

    • مسعود

      اتفاقا خانوم میلانی باید خوشحال باشند واسه نقد کیهان چون با توجه به تیراژ بسیار پایین کیهان معلومه خواننده زیادی نداره که روی فروش فیلم تاثیر بزاره اتفاقا این نقد نتیجه عکس میده و مردم میرن ببینن چرا این فیلم تیزرش پخش نمیشه و کیهان اینگونه نقدش میکنه... منم که فیلم ایرانی زیاد نمیبینم کنجکاو شدم برم سینما فیلم رو ببینم

    • بدون نام

      هرکس فیلم را دیده به این نتیجه رسیده که کاملا مزخرف است.

    • بهمن

      اینم بخاطرتوهین به استادجمشیدهاشم پورعزیز(فیلم من همه ازخودم وکل عوامل حرفه ای بودن فقط درصدکمی ازضعف فیلم به بازی آقای هاشم پورمربوط میشه)یادتون اومدخانوم مثلافمینیست

    • بدون نام

      م یلانی فیلم ت سخیفف خانم ازخود متشکر.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج