۶۲۷۱۳۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

محمدرضا عباسیان: بابت جشنواره فجر سکه نگرفتم

محمدرضا عباسیان دبیر سی و یکمین جشنواره فیلم فجر با انتشار توضیحی اعلام کرد به عنوان دبیر سی و یکمین جشنواره فیلم فجر، هیچگونه سکه بهار آزادی دریافت نکرده و او به این ترتیب ادعاهای امروز روزنامه جوان را تکذیب کرد.

آی سینما: محمدرضا عباسیان دبیر سی و یکمین جشنواره فیلم فجر با انتشار توضیحی اعلام کرد به عنوان دبیر سی و یکمین جشنواره فیلم فجر، هیچگونه سکه بهار آزادی دریافت نکرده و او به این ترتیب ادعاهای امروز روزنامه جوان را تکذیب کرد.

روزنامه جوان امروز در واکنش به صحبت‌های ابراهیم داروغه زاده که در آن مدعی شده بود برای سمت دبیری جشنواره فجر حقوقی دریافت نمی‌کند، با انتشار مطلبی مدعی شد که هیچ یک از دبیران جشنواره فجر برای برپایی این جشنواره حقوقی دریافت نمی‌کنند و به همین دلیل داروغه زاده نباید برای عدم دریافت حقوق برای برگزاری جشنواره فجر بر سر کسی منت بگذارد.

این روزنامه در ادامه مدعی شد که دبیران پیشین این جشنواره از جمله محمد خزاعی و محمدرضا عباسیان هر کدام برای برگزاری جشنواره فجر به ترتیب ۳۰ و ۴۰ سکه بهار آزادی دریافت کردند.

اما محمدرضا عباسیان که در زمان دولت دهم مسئولیت برگزاری جشنواره فجر را بر عهده داشت، در توضیحی که سایت سینما روزان منتشر کرده است، این ادعا را تکذیب کرد و نوشت: «بنده هیچگاه ۴۰ سکه، کمتر یا بیشتر پاداش بابت‌ جشنواره فجر یا به‌ این تعداد به هیچ دلیل دیگری پاداش دولتی یا شخصی نگرفته‌ام. حواله دروغگویان و بازنشردهندگان به حضرت عباس(ع)»

در زمان ریاست حجت الله ایوبی بر سازمان سینمایی، اسنادی منتشر شد که محمدرضا عباسیان را متهم می‌کرد که در زمان مدیریتش در موسسه رسانه‌های تصویری پاداش‌های شخصی دریافت کرده است. انتشار این اسناد با واکنش تند عباسیان مواجه شد و مدتی بعد او اعلام کرد که بابت انتشار این اسناد، حجت الله ایوبی از او عذرخواهی کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج