۶۲۷۱۳۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

خداداد: کی‌روش کسی را به خاطر پدرش دعوت نمی‌کند

خداداد می‌گوید که کی‌روش کارش را بلد است و باید به او اعتماد کرد.

خبرآنلاین: خداداد عزیزی مثل همیشه رک و پوست کنده حرف می زند.همیشه تعارف را کنار می گذارد و آنجا که باید درباره فوتبال حرف بزند سینه اش را جلو می دهد و توی دل حاشیه ها می رود.خداداد جنس اش جنس فوتبال است و به همین دلیل هم هست که هر زمان نقد هایی که می کند حساب و کتاب دارد و کمتر کسی است که از نقد های او ناراحت شود.حرف های عزیزی گاهی دلسوزانه است و مثل خیلی ها نیست که در گفت و گوها فقط از خودش بگوید و شرایط را گل و بلبل توصیف کند.به بهانه فهرست تیم ملی،دعوت از پسر عابدزاده،بازگشت احتمالی پاس به تهران و ...با غزال تیزپای ایران تماس گرفتیم.حرف های خداداد مثل همیشه خواندنی است.

*چند روز پیش لیست جدید تیم ملی برای دو بازی با پاناما و ونزوئلا اعلام شد. مثل همیشه انتقادهای زیادی به این لیست شده است .

انتقاد برای چه؟به هر حال این نظر سرمربی است که چه کسی را به تیم ملی دعوت کند و این حق هر سرمربی است.کی روش قبلا خودش را ثابت کرده است و نباید خرده ای گرفت.

*تیم ملی قرار است دو بازی دوستانه در اتریش با تیم های ونزوئلا و پاناما برگزار کند.نظر شما درباره این دو بازی چیست؟

مطمئنا این دو بازی به درد ما می خورد به دلیل اینکه ممکن است با تیمی از آمریکای جنوبی هم گروه شویم و این دو بازی به ما کمک می کند تا تجربه کسب کنیم.بازی با تیم های بزرگ همیشه خوب است و حالا که در آستانه جام جهانی هستیم باید از این دست بازی ها برای تیم ملی تدارک ببینند.

*در لیست جدید تیم ملی نام امیرعابدزاده هم به چشم می خورد.اتفاقی که باعث تعجب خیلی ها شده است.

من به دلیل اینکه به احمدرضا علاقه دارم پسر او را هم دوست دارم و امیدوارم بتواند احمدرضای جدیدی برای تیم ملی باشد.

*ظاهرا نیما نکیسا در مصاحبه ای گفته است که امیر عابدزاده به خاطر پدرش به تیم ملی دعوت شده است و...

من نمیدانم... اما من به امیر علاقه دارم و فکر نمی کنم کی روش انسانی باشد که کسی را به خاطر پدرش به تیم ملی دعوت کند.

*در لیست کی روش نام چند جوان هم به چشم می خورد.آیا کی روش دوباره استارت جوان شدن تیم ملی را زده است؟

من فکر نمی کنم تیم در حال متحول شدن باشد و به عقیده من از این بازیکنان در جام جهانی استفاده نخواهد شد. این بازیکنان جوان هستند و باید فعلا تجربه کسب کنند.

*بعضی ها می گویند کی روش فقط به بازیکنانی که خارج از کشور فعالیت دارند توجه می کند.به همین دلیل هم هست که بازیکنان ایرانی تلاش می کنند تا در سایر لیگ ها بازی کنند.

هر کسی نظری دارد و کی روش هم سلیقه ی خاص خودش را دارد.کی روش طی این سال ها خوب نتیجه گرفته است و باید به او اعتماد کنیم.این نظر شخصی من است.

*به نظر شما ایران با کدام تیم ها در جام جهانی هم گروه شود بهتر است.این بار دیگر مردم توقع صعود به مرحله بعدی جام جهانی را دارند.

به نظر من اگر به تیم های قدرتمندی در آمریکای جنوبی مانند برزیل،آرژانتین،و در اروپا به اسپانیا یا آلمان برخورد نکنیم و با تیم هایی که در پلی آف هستند مثل سوئد و کرواسی بازی کنیم می توانیم موفق شویم. البته تیم های ضعیف آفریقایی هم برای ایران خوب است.در هر صورت در جام جهانی اصلا معلوم نیست که چه اتفاقی می افتد.به هر حال امیدوارم که اتفاق های خوبی برای ایران در جام جهانی بیفتد.

*لیست تیم ملی همیشه سورپرایز هایی داشته است. مثلا در شرایطی که خیلی ها انتظار داشتند علی علیپور به تیم ملی دعوت شود اما این اتفاق نیفتاد.

علیپور بازیکن بسیار خوبی است اما تیم ملی مهاجمان زیاد و خوبی را دارد.مثل آزمون انصاری فرد و... فکر می کنم دلیل اینکه او دعوت نشده است همین باشد.البته باز هم می گویم سلیقه کی روش خیلی مهم است و ما به جای او نیستیم که در این زمینه تصمیم بگیریم.

*به عنوان آخرین سوال.چند روز پیش یکی از مقامات نیروی انتظامی مصاحبه ای کرده و گفته بود که احتمالا تیم پاس را دوباره خریداری و به تهران می آورند.نظر شما در این مورد چیست؟

من امیدوارم این اتفاق بیفتد و آرزوی موفقیت برای این تیم دارم. به پاس علاقه خاصی دارم و همان طور که گفتم امیدوارم اتفاق های خوبی برای این تیم بیفتد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج