جاباما
۶۲۷۱۶۰
۷ نظر
۵۰۰۰
۷ نظر
۵۰۰۰
پ

کنعانی: خیلی‌ها از مصدومیتم خوشحال شدند

ملی پوش مصدوم تیم سایپا می گوید کسی یا کسانی را که من را نفرین کردند حلال نمی کنم و امیدوارم بلاهایی که به سر من آمده را خودشان تجربه کنند.

ورزش سه: محمدحسین کنعانی زادگان را می توان یکی از بدشانس ترین بازیکنان فوتبال ایران دانست. او پس از یک فصل مصدومیت که در جمع آبی پوشان نصیب وی شد توانست با پیراهن تیم سایپا خود را به بازهم به تیم ملی برساند اما یک برخورد در آخرین تمرین اردوی تهران باعث شد تا وی باز هم با مصدومیتی شدید مواجه شود. مصدومیتی که بازی های لیگ هفدهم و به احتمال فراوان جام جهانی را از او گرفت.
کنعانی که پس از اعلام خبر مبنی بر مصدومیتش در گفتگویی با خبرنگار "ورزش سه"، این موضوع را کذب خواند و گفت خبر مصدومیتش را تکذیب می کند پس از جدی تر شدن این صحبت ها به دکتر خویش مراجعه کرد و متوجه این موضوع شد که خبر مصدومیت وی کاملا درست است. پس از این اتفاق وی یک بار دیگر به صحبت پرداخت و این بار این خبر را کاملا تایید کرد.
کنعانی زادگان در این رابطه می گوید: پس از صحبت هایم با شما و اینکه می دیدم جاهای دیگر نیز خبر از مصدومیت من می دادند به دکتر کیهانی مراجعه کردم و متوجه شدم نتیجه مدارک پزشکی من آمده است و متاسفانه خبر آسیب دیدگی شدید من درست است. در حال حاضر ابدا شرایط روحی مناسبی ندارم چرا که با امید و آرزوی فراوانی خودم را آماده کرده بودم و می خواستم برای تیم ملی و سایپا به میدان بروم اما اکنون که می بینم باید یکسال از میادین خارج شوم بغض گلویم را می گیرد.
مدافع تیم سایپا ادامه می دهد: پیش دکتر کیهانی رفتم و ایشان به من گفت مصدومیت به حدی است که گویا با یک موتور یا ماشین تصادف کردی! او گفت مینیسک داخلی له شده و درون غضروف رفته است. مینیسک بیرونی ات نیز آسیب دیده که باید ترمیم شود. او گفت رباط صلیبی ات پاره شده اما خداراشکر PCL پایت فقط دچار خونریزی شده است. بهرحال این هم از بدشانسی من است و کاری نمی توان کرد. با برخوردی در تمرین که با مهدی طارمی داشتم این اتفاق افتاد و این موضوع جزئی از حوادث فوتبالی محسوب می شود.
او در رابطه با برنامه بعدی خود در راستای درمان می گوید: بهرحال باید به زودی جراحی کنم و پس از آن نیز دوران آماده سازی خودم را آغاز کنم. من سال گذشته نیز به نوعی دچار مصدومیت شده بودم که خیلی ها می گفتند دیگر امکان ندارد تو به فوتبال بازگردی اما همه دیدند که من برگشتم و توانستم بازهم به تیم ملی برسم. اکنون هم مطمئن هستم که می توانم باز هم همین فرایند را طی کنم برای فصل آینده با قدرت بیشتری در میدان حاضر شوم.
مدافع تیم ملی در رابطه با از دست دادن جام جهانی می گوید: بله متاسفانه گویا باید باور کنم که جام جهانی را از دست داده ام. تلاش زیادی کردم که بتوانم به آن برسم اما بدشانسی ادامه دار دست از سر من برنمی دارد. اگر نتوانم به این بازی ها برسم برای تیم ملی کشورم آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم برای اولین بار از گروه خود بالا بیاید.
او ادامه داد: فکر می کنم خیلی ها از مصدومیت من خوشحال شدند که حرفی در این رابطه ندارم. امیدوارم هرکسی یا کسانی که من را نفرین کردند خودشان همین بلاهایی که به سر من آمده را تجربه کنند تا بفهمند چقدر سخت است. در یکی دو سال اخیر اتفاقاتی افتاد که هم هواداران پرسپولیس و هم هواداران استقلال با من چپ افتادند اما من زمانی که برای هر کدام از این تیم ها به میدان رفتم کم نگذاشتم و در این میان اتفاقاتی نیز افتاد که من هیچ وقت آنها را بیان نکردم.
کنعانی در پایان گفت: از آقای کی روش و آقای دایی ممنونم. این دو مربی پشت من ایستادند و از من حمایت کردند. ای کاش دچار این مصدومیت نمی شدم و می تواند جواب محبت های آنها را بدهم و متاسفم که دچار این مشکل شدم و نمی توانم برای تیم ملی و سایپا به میدان بروم. امیدوارم تیم ملی در جام جهانی به موفقیت برسد و سایپا نیز بتواند در لیگ برتر به اهداف خود برسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اخ.دلم خنک شد..کنعانی آفتاب پرست ب جمع فسیلا خوش اوندی

    • خرس

      بنده ی خدا . دلم براش سوخت . زودتر خدا شفا بده انشالله

    • محسن الخاصپور

      چرا که نه باید محو بشی از فوتبال اقای اختاپوس

    • محمد

      آقای کنعانی نفرینت نکردن ولی خدا جای حق نشسته وقتی با احساسات میلیونها نفر بازی میکنی خدا هم اینجوری میزاره تو کاست

    • بدون نام

      مشکلی نیست هم شهری انشا ا... خوب میشی بر می گردی اخر عاقبت پوشیدن پیراهن ششتقلال همین نهسی لعنت به این تیم

    • بدون نام

      آقا بهت نمیگم چون لیاقت آقا بودن نداری ولی کنعانی زادگان اگه خیلی دوست داری بدونی کی نفرینت کرده باید اینو بدونی که هیچکس تو ایران چشم دیدن تو رو نداره نه پرسپولیسی ها و نه استقلالیها
      کلا تو آدم بی لیاقتی هستی
      بهتره بری بمیری

    • پرسپولیس باغیرت

      با پرسپولیس هر که در افتاد ور افتاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج