۶۲۷۱۶۸
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

استقلال از مجیدی برنامه خواست

طی یکی، دو روز گذشته در سایت‌ها و کانال‌های مجازی اخباری مبنی بر ملاقات رضا افتخاری مدیرعامل استقلال و فرهاد مجیدی ستاره محبوب آبی‌ها منتشر شد. خبری که هواداران پرشمار استقلال را خوشحال و امیدوار کرد تا بالاخره شماره ۷ دوست‌داشتنی خود را در باشگاه محبوب خود ببینند.

خبر ورزشی: طی یکی، دو روز گذشته در سایت‌ها و کانال‌های مجازی اخباری مبنی بر ملاقات رضا افتخاری مدیرعامل استقلال و فرهاد مجیدی ستاره محبوب آبی‌ها منتشر شد. خبری که هواداران پرشمار استقلال را خوشحال و امیدوار کرد تا بالاخره شماره ۷ دوست‌داشتنی خود را در باشگاه محبوب خود ببینند.

گفته می‌شود واسطه این ملاقات حبیب کاشانی، مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس بوده است که روابط خوب و حسنه‌ای با فرهاد مجیدی دارد. گویا این ملاقات انجام شده و نتایج خوبی هم در پی داشته است. مجیدی در این دیدار صحبت‌هایی را در خصوص استقلال، جایگاه کنونی تیم و پیشنهادات خود ارائه داده که مورد توجه افتخاری قرار گرفته است. این در حالی است که کدورتی میان ستاره آبی‌ها و مدیرعامل استقلال وجود داشت اما پس از این دیدار، همه چیز مرتفع شده است.

یک منبع موثق و نزدیک به استقلال تهران به اطلاع ما رساند که رضا افتخاری از فرهاد مجیدی برنامه خواسته است تا هم او را به عنوان دستیار وینفرد شفر انتخاب و هم به باشگاه کمک کند. گرچه فرهاد مجیدی در این جلسه جواب روشنی نداده و گفته است باید اول خوب فکر کند اما به نظر می‌رسد شماره ۷ دوست دارد به استقلال برگردد. هواداران آبی نیز همین را می‌خواهند. حضور یک چهره محبوب روی نیمکت استقلال؛ ستاره‌ای که می‌تواند نه تنها استقلال را از بحران کنونی خارج و به شفر آلمانی کمک کند، بلکه با خود تماشاچی هم به استادیوم می‌آورد. در گذشته این شایعه وجود داشت که رضا افتخاری مخالف بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال است و حالا این مشکل کوچک (!) هم مرتفع شده است.

وینفرد شفر هم سابقه کار با فرهاد مجیدی داشته و شاگرد قدیمی‌اش را خوب می‌شناسد. گویا مرد آلمانی هم OK داده و هیچ مشکلی برای همکاری با ستاره محبوب ندارد.

همان‌طور که می‌دانید، استقلال تهران در یکی، دو سال اخیر بیرون و داخل زمین مشکلات متعددی را تجربه کرده و با حواشی بسیاری هم همراه بوده است. تیمی که بزرگ و پرطرفدار است و سرمربی مطرح و شناخته‌شده‌ای هم بالای سر خود می‌بیند.

بنابراین فرهاد مجیدی هم گزینه خوبی است و هم می‌تواند کمک شایانی به شفر کند. البته شاید هم فرهاد مدیرفنی استقلال شود.

شماره ۷ در گذشته بارها اعلام کرده که حاضر است به عنوان دستیار مربی خارجی سرشناس، کارش را در رده باشگاهی آغاز کند و حالا فقط کافی است باشگاه استقلال فرهاد مجیدی را راضی کند. این می‌تواند بهترین خبر برای طرفداران استقلال باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مجیدی باید بیاید دنیا فقط مجیدی

    • حمید

      اگر بیاید بعد از چند هفته روی سگوها مجیدی حیا کن استقلال را رها کن سر می دهند پس بهتر نیاید چون او هم چیزی در چنته ندارد هیچ وبال گردن هم میشود ودست از پا دراز تر بر میگردد

    • بدون نام

      استاد گل زدن به تیم لنگ برگرد کنار زمین هم اسمت لرزه به دفاع لنگ میندازه انشالله برگردی

    • شهسوار دارکی

      لنگیا الفرارررررر

    • ایرانی

      خیلی زوده.بااینکه من خودم استقلالیم باامدن مجیدی واختلاف با مدیر عامل استقلال هر نتیجه‌ای بدی که تیم بگیره راحت به گردن مجیدی انداخته خواهد شد بهتر است مثل قبلا دریک تیم دیگه کارشو شروع کنه با توجه به اینکه منصوریان درنفت بدون استرس کار میکرد ونود در صد هم موفق بود ولی تیم های بزرگ قوانین مخصوص خود رادارد قانون نانوشته چند میلیون هوادار که همه آنها جزو هیت مدیره درسایه هستند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج