۶۲۷۱۸۳
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

راه حل روبین‌کازان برای مشکل سردار آزمون

سردار آزمون همچنان گل نمی‌زند. جایگاهش در تیم هم بازی به بازی متزلزل‌تر می‌شود. او در ۷ بازی اخیر تنها در یک بازی ۹۰ دقیقه به میدان رفته است و در ۴ بازی اخیر در سه بازی کمتر از ۴۵ دقیقه بازی کرده است. گل‌نزدن سردار آزمون در این فصل، مربیان تیم را به پیدا کردن راه‌حل واداشته است.

وبسایت نود: سردار آزمون همچنان گل نمی‌زند. جایگاهش در تیم هم بازی به بازی متزلزل‌تر می‌شود. او در ۷ بازی اخیر تنها در یک بازی ۹۰ دقیقه به میدان رفته است و در ۴ بازی اخیر در سه بازی کمتر از ۴۵ دقیقه بازی کرده است. گل‌نزدن سردار آزمون در این فصل، مربیان تیم را به پیدا کردن راه‌حل واداشته است.

در این فصل تعداد هواداران روبین‌کازان کاهش شدید پیدا کرده‌ است و این مساله از نظر اقتصادی به تیم ضرر وارد کرده. مدیران تیم یکی از دلایل این افت را کم شدن جذابیت بازی‌های این تیم و کم گل‌زدن مهاجمان دانسته‌اند. یکی از این مهاجمان سردار آزمون است که مربیان به دنبال راه‌حلی برای شکستن طلسم گل‌نزدنش در این فصل هستند. آخرین راه‌حل کادرفنی برای بازگشت این بازیکن به روزهای اوجش، حضور پدر آزمون در محل تمرینات این تیم بوده است.

سایت business-gazeta در این مورد نوشت: «سردار آزمون ۷۵۶ دقیقه است که نتوانسته عملکرد مثبتی در تیم داشته است (آزمون در هفته سوم یک پاس گل داد). این طولانی‌ترین مدتی است که سردار آزمون تا به حال نتوانسته گل بزند یا پاس گل بدهد. مسئولان این تیم اعتقاد دارند که مشکل آزمون مسائل روحی است و این مشکل شاید با حضور پدر او در تمرینات حل شود. قرار است پدر آزمون یا راه‌حلی برای مشکل پسرش پیدا کند یا حضورش به این بازیکن ایرانی کمک کند تا از بحران خارج شود. »

بازی روبین‌کازان مقابل زنیت بازی حساسی برای آزمون بود. پیش از این خبرهایی شنیده شده بود که روبرتو مانچینی سرمربی زنیت، آزمون را در لیست خرید خود قرار داده است و این بازی فرصتی است تا این بازیکن را بیشتر زیرنظر بگیرد. آزمون اما در ادامه روند قبلی‌اش در این بازی تنها ۱۵ دقیقه به میدان رفت و عملکرد مثبتی هم نداشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مشکل آزمون اسبش است !!اسبش را سر تمرین ببرنند گل زن میشود!البته اسبش دوپینک شده فعلا در محرومیت است!!!!!

      پاسخ ها

      • David

        دقیقا. این روزا فکرو ذکرش شده سریک!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج