۶۲۷۲۲۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جهانبخش: با رضا، کُری مِلویی داشتیم

علیرضا جهانبخش بدون تردید ستاره اول تیم آلکمار است؛ بازیکنی که در رقابت‌های فصل جاری لیگ هلند موفق شده با سه گل و هفت پاس گل آماری بسیار جالب توجه از خود بر جای بگذارد.

خبر ورزشی: علیرضا جهانبخش بدون تردید ستاره اول تیم آلکمار است؛ بازیکنی که در رقابت‌های فصل جاری لیگ هلند موفق شده با سه گل و هفت پاس گل آماری بسیار جالب توجه از خود بر جای بگذارد.

با جهانبخش گفت‌وگویی اختصاصی انجام دادیم که در ادامه صحبت‌های او را می‌خوانید.

از ویلم تیلبورگ عقب افتادیم اما برگشتیم

در چهار، پنج بازی خوب نتیجه گرفته بودیم بنابراین در دیدار خانگی مقابل ویلم تیلبورگ پیروزی و کسب سه امتیاز برای تیم ما خیلی مهم بود تا به جمع تیم‌های بالای جدول اضافه شویم. در این دیدار یک گل از تیم میزبان عقب افتادیم اما با تلاش زیاد گل خورده را جبران و با زدن گل دوم و سوم، پیروزی خوب سه بر یک را کسب کردیم.

خیلی خوب تا سوم جدول بالا آمدیم

در حال حاضر به رده سوم جدول صعود کردیم و تنها به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به آژاکس تیم سوم جدول هستیم. در واقع تیم ما و آژاکس در امتیاز ۲۲ برابر هستند هر چند که آژاکس یک بازی کمتر هم نسبت به تیم ما دارد.

برای خودم همیشه پاس گل جالب‌تر بوده

برای خودم همیشه پاس گل خیلی قشنگ‌تر و جالب‌تر بوده است. خدا را شکر در ۹ بازی که برای تیمم بازی کردم موفق شدم آمار سه گل و ۷ پاس گل را از خودم بر جای بگذارم. البته من فقط در ۹ بازی حضور داشتم و در یک دیدار تیم‌مان به خاطر حضور در تیم ملی غایب بودم.

از آمارم رضایت دارم

آمارم را رؤیایی نمی‌دانم ولی آن را منطقی می‌دانم هر چند که اگر بازیکنان تیم‌مان بهتر از پاس‌های گلم استفاده می‌کردند آمار پاس گل‌هایم در آلکمار الان دو رقمی بود و با وجود آن که کمی از خط حمله دور بودم آمار سه گل در ۹ بازی برای من قابل قبول بوده است.

تیم هیرنووین فقط یک موقعیت گل داشت

خوشحالم که در دیدار مقابل تیم هیرنووین هم گل زدم و یک پاس گل خوب هم برای هم‌تیمی‌ام مهیا ساختم. تیم قوچان‌نژاد در دیدار مقابل تیم ما فقط یک موقعیت نصفه و نیمه داشت که از روی آن به گل رسید، این در حالی بود که تیم ما تیم برتر میدان بود و موفق شد به گل رسیده و با پیروزی دو بر یک به پیروزی ارزشمندی مقابل هیرنووین برسد.

رضا واقع‌بینانه با من حرف زد

بعد از بازی رضا قوچان‌نژاد پیروزی تیم‌مان را به من تبریک گفت و پیروزی را حق تیم ما دانست. رابطه‌ام با رضا گوچی خیلی خوب است و رضا هم خیلی واقع‌بینانه گفت تیم برتر میدان آلکمار بوده و پیروزی را حق تیم ما دانست و از نمایش من ابراز رضایت کرد.

با رضا پیراهن‌های‌مان را عوض کردیم

فصل قبل شرایط‌مان طوری نشده بود که در پایان بازی با هم صحبت و پیراهن‌های‌مان را عوض کنیم اما بعد از بازی من به سمت رضا رفتم و بعد از صحبت با او پیراهن‌های‌مان را با هم عوض کردیم.

قبل از بازی کری ملویی با هم داشتیم

قبل از بازی کلی با رضا حرف زده، شوخی کردیم و برای هم کری ملویی خواندیم. رضا گفت برای بازی آماده‌ای و مشکلی نداری؟ او می‌گفت ما می‌بریم و از این جور حرف‌ها، کری‌هایی که البته همراه با احترام بود.

بازی‌های دشواری پیش رو داریم
شرایط‌مان در لیگ هلند به لحاظ امتیازی بسیار خوب است هر چند که بازی‌های سختی را پیش رو داریم اما امسال تجربه فصل قبل را تکرار نمی‌کنیم و سرنوشت‌مان را به قهرمانی در جام حذفی گره نمی‌زنیم. امسال مطمئناً در لیگ هلند هم بهترین نتایج را می‌گیریم و از آن‌جا که در یورولیگ هم نیستیم با بیشترین تمرکز در لیگ و جام حذفی دنبال سهمیه هستیم.

سرمربی از من تعریف کرد

سرمربی هیچ تیمی به بازیکنش به طور مستقیم نمی‌گوید تو بهترین بازیکن تیم من هستی اما سرمربی ما بعد از بازی آخر کلی از بازی من تعریف کرد و از تأثیرگذاری‌ام گفت و از عملکردم ابراز رضایت داشت.

بازی سختی با رودا پیش رو داریم

در دیدار بعدی در خارج از خانه بازی سختی پیش رو داریم اما به جهت ماندن در جمع تیم‌های بالای جدولی حتماً تلاش خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را مقابل رودا کرکراد بگیریم.

خوشحالم که نمرات بالایی می‌گیرم

مسلماً این موضوع خیلی برای یک بازیکن لذتبخش است که بیشترین حضور را در تیم منتخب هفته داشته باشد و نماینده شایسته‌ای برای کشورش در لیگ هلند باشد. مطمئناً تمام تلاشم را انجام می‌دهم که تا پایان لیگ هلند بهترین باشم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج