جاباما
۶۲۷۲۵۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

فال روزانه ۱۳۹۶/۰۸/۱۶


فال روزانه 1396/08/16

فال روزانه سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

‌دوست عزیزی که ۱۶ آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امروز آنقدر می درخشید که هیچ چشمی نمی تواند از شما دل بکند. اطرافیان تان دوست دارند که زمان شان را در کنار شما سپری کنند. شما نیز در این روز مبارک، تنها نمانید و از هم نشینی آنها نهایت لذت را ببرید. شما تلاش های زیادی کرده اید اما در نهایت نتیجه ای که می خواسته اید را به دست نیاورده اید، امسال سالی است که باید تمام تلاش تان را به کار گیرید و خودتان را نشان دهید تا تغییری بزرگ در زندگی تان ایجاد شود. ماه بهمن زمانی است که شما نتیجه تمام این سالها را خواهید گرفت. به زودی آرامشی که به دنبالش بوده اید در زندگی تان ایجاد می شود. خدا را بابت تک تک نعمت هایی که دارید، شکر کنید.

فال روزانه 1396/08/16

دوست دارید که امروز همش به این طرف و آن طرف بپرید. خبری به گوش تان رسیده که از شدت خوشحالی نمی توانید یک جا بند شوید. اما احتیاط کنید زیرا از این پس هر قدمی که بر می دارید در سرنوشت زندگی شما تاثیرگذار است. گذشته را رها کرده و تنها تمرکزتان را در مسیر پیش رویتان بگذارید. امروز در مورد مسائل عاطفی خیلی با شانس نخواهد بود. اگر در کنار شریک زندگی تان باشید در هر مسئله ای اختلاف نظر خواهید داشت، پس بهتر است که امروز را تنهایی خوش بگذرانید.

فال روزانه 1396/08/16

امروز افراد زیادی نزد شما می آیند و از شما کمک می خواهند به گونه ای که شما لیدر می شوید و دیگران دنبال شما حرکت می کنند. در این شرایط سعی کنید که خودتان باشید. اطلاعاتی که دارید را به طور دقیق در اختیار دیگران بگذارید. مطمئنا در گفتگو با آنها بر اطلاعات خودتان نیز افزوده خواهد شد. امروز عصر برای شما روز رمانتیکی خواهد بود. بنابراین بهتر است که با شریک زندگی تان قرار ملاقاتی بگذارید. اگر برای اولین بار می خواهید فردی را ملاقات کنید، زمان خوبی است. آنچه که در این دیدار بر شما خواهد گذشت، شکفت زده تان خواهد کرد.

فال روزانه 1396/08/16

اعتماد به نفس تان فوران کرده و دوست دارید که دست به کاری خارق العاده بزنید. اگر چه دیگران می خواهند شما را از پیشرفت باز دارند اما به آنها توجه نکنید، به خصوص در چنین روزی. شما به تنهایی هم قادرید که هر ایده ای در سر دارید را عملی کنید، به شرطی که به خود و توانایی هایتان اعتماد داشته باشید. شخصی نظر شما را به خود جلب کرده است. بهتر است که حرف دلتان را، اگر نمی توانید رو در رو بزنید، کتبی بنویسید. مطمئنا او هم از شنیدن حرف های شما خوشحال خواهد شد.

فال روزانه 1396/08/16

ذهن تان امروز باز است، به همین دلیل می توانید در مورد مسائل پیچیده به خوبی فکر کنید و ایده های خوبی به دست آورید. اگر چه اطلاعات زیادی در دست دارید اما بهتر است که آنها را طبقه بندی کنید زیرا همین موضوع می تواند شما را گیج کند. از شروع کردن کارهای بزرگ نترسید. بهترین سیاست برای شما این است که آرامش خود را تحت هر شرایطی حفظ کنید. اگر کار امروز را به فردا موکول کنید، از کیفیت کارتان کاسته خواهد شد، پس با یک برنامه ریزی دقیق، قدم های موفقیت آمیزتان را بردارید.

فال روزانه 1396/08/16

امروز سعی کنید خیلی وسط حرف این و آن نپرید. اطرافیان تان در مورد موضوعاتی بحث می کنن که بهتر است درگیر آن نشوید. به کارهای نیمه تمام خودتان برسید و به بیان دیگر سرتان در کار خودتان باشد. امروز شانس این را دارید که یک نفس عمیق و از روی آرامش در رابطه با روابط عاطفی تان بکشید. شما مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته اید و حال با تلاش های خودتان، به نتیجه ای مطلوب رسیده اید. سعی کنید که دیگر با اشتباهات کوچک آرامش زندگی تان را از بین نبرید.

فال روزانه 1396/08/16

بالاخره دوران طلایی زندگی شما آغاز شده است. خبرهای خوبی که مدت هاست انتظارش را می کشیدید، به دست تان رسیده و باید یکی از مهترین تصمیمات زندگی تان را بگیرید. سعی کنید از حاشیه ها دور بمانید تا هر چه سریع تر به مراد دلتان برسید. در رابطه عاشقانه شما تغییراتی رخ داده که اگر چه در ابتدا همسو شدن با آن برایتان سخت است اما در نهایت می توانید خودتان را با آن وفق دهید و از نتایج آن نهایت لذت را ببرید. به زودی به یک میهمانی دعوت می شوید که برایتان خوش یمن خواهد بود.

فال روزانه 1396/08/16

برای مدتی از روزمرگی های زندگی تان دور شوید و به دنبال کاری باشید که شما را به هیجان وادارد. به عنوان مثال اگر می توانید به یک سفر بروید یا حتی با دوستان تان قرار بگذارید و کاری هیجان انگیز انجام دهید. شما اسیر عادات تان شده اید و همین روحیه شما را فرسوده کرده است. در این شرایط همکاری با دیگران بهترین گزینه برای شماست. اگر شریک زندگی تان این روزها وقت کافی برای شما نداشت، از او دلگیر نشوید. به زودی همه چیز به شرایط قبل باز خواهد گشت.

فال روزانه 1396/08/16

اگر نگرانی دارید، آن را با دوستان با اعتمادتان مطرح کنید. همین که از غصه هایتان سخن می گویید، دلتان خالی می شود. سعی کنید از پیشنهادهای دیگران نیز استفاده کنید. به خودتان بیش از هر کس دیگری اهمیت دهید و به جای احساس، از منطق تان برای رهایی از مشکلات کمک بگیرید. خاطراتی از گذشته ذهن تان را درگیر کرده است. هیچکس جز خود شما نمی تواند از آنها رهایی یابید، به همین دلیل به جای در انتظار نشستن برای فرشته نجات تان، بلند شوید و دست به کار شوید.

فال روزانه 1396/08/16

قبل از این که برای کاری بزرگ تصمیم بگیرید، با اطرافیان تان به خوبی مشورت کنید. حتی ایده های کوچکی که دیگران هم می دهند می تواند در کار شما پیشرفت قابل ملاحظه ای بوجود آورد. این روزها در کارهای گروهی موفقیت بزرگ تری به دست خواهید آورد، پس دور پروژه های تنهایی را خط بکشید. امروز روابط شما با شریک زندگی تان بهتر از هر زمان دیگری است. از این فرصت استفاده کنید و از کنار هم بودن لذت ببرید. خبر خوشی در مورد مسائل مالی در راه است.

فال روزانه 1396/08/16

در چنین روزی سعی نکنید که تنها یک کار به دست گیرید. هر چه کارهای متنوع تری را تقبل کنید، موفقیت شما بیشتر خواهد شد. شما پازلی در دست دارید. تکه های مختلف آن در دستان تان است اما باید با تمرکز لازم آنها را کنار هم بچینید. در این کار عجله نکنید، کلید موفقیت شما تنها تمرکز است. اگر با مشکلاتی در رابطه با شریک زندگی تان دست و پنجه نرم می کنید، بهتر است که دنبال آن را بگیرید. با رها کردن مشکلات هیچ اتفاق مثبتی نخواهد افتاد. بنابراین تمام تلاش تان را به کار گیرید تا هر چه سریع تر شرایط مطلوب تان مهیا شود.

فال روزانه 1396/08/16

امروز شما مرکز توجه هستید اما مراقب باشید که اسیر خودپسندی نشوید. گاهی به دیگران از دید بالا نگاه می کنید اما یادتان باشد که شما همه باهم برابرید. این تکبر ممکن است روزی کار دست تان دهد. در محیط کار، از توانایی هایی که دارید به شیوه بهتری استفاده کنید. دیگران نمی توانند در شما انگیزه ایجاد کنند، بلکه این خود شمایید که باید به خودتان انگیزه دهید. تغییرات کوچک می تواند این انرژی را به شما بدهند، پس آنها را ایجاد کنید. به زودی یکی از قفل های زندگی تان باز خواهد شد و شما طعم خوشی را خواهید چشید.

فال روزانه 1396/08/16

امروز احساس نزدیکی زیادی با اطرافیان تان خواهید کرد طوری که دوست دارید ۲۴ ساعت خود را با آنها بگذرانید. نگران نباشید، آنها نیز از بودن با شما لذت می برند. در محیط کار چیزی می شنوید که شما را متعجب می کند. با خودتان فکر می کند که چرا تا به حال از این حقیقت خبر نداشته اید. بهتر است خیلی فکرتان را درگیر نکنید زیرا در شیوه کار شما تاثیر به خصوصی هم نخواهد گذاشت. آنچه مهم است این است که شما راه خودتان را بروید، بدون توجه به آنچه در اطراف تان اتفاق می افتد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج